Autor Wątek: Wczytywanie modeli  (Przeczytany 1825 razy)

Offline superhp

  • Użytkownik

# Luty 07, 2013, 23:51:31
Witam. Chce napisać prosty edytor map, ale mam problem z wczytywaniem modelu jako, że nie można użyć "Content.Load<>". Czy jest jakaś inny sposób aby wczytać model  podając mu pełną ścieżkę bez zapisywania go w Cotent?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Santor

  • Użytkownik

# Luty 08, 2013, 00:06:09
A dlaczego to nie mozna uzyc Content.Load<>?
Można wczytywac dane strumieniem nie używając wtedy contet.load<>. Dokładnie jak to zrobic nie wiem jak ale łatwo chyba wygoglać.

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

# Luty 08, 2013, 00:49:44
Aby użyć content load na komputerze musi być zainstalowany visual z xna sdk, musisz dodać model do projektu, skompilować i wtedy dopiero wczytać w edytorze - jest to niewygodne (bo np. po co designer ma pobierać visuala).

Oczywiście jedną z metod jest towrzenie projektu (w internecie pewnie są do tego skrypty), ale jest to związanie z ww. problemem.

Offline superhp

  • Użytkownik

# Luty 08, 2013, 20:27:31
Znalazłem do tego kod http://xbox.create.msdn.com/en-US/education/catalog/sample/winforms_series_2 ale liczyłem że da sie to zrobić prościej.  Tak jak choć by w direxie gdzie wystarczy D3DXLoadMeshFromX(), aby wczytać model. Szkoda że Content.Load<> nie da się wczytać modelu bez jego wcześniejszego załadowania w content projektu, trudno i dzięki za pomoc.
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2013, 20:30:35 wysłana przez superhp »