Autor Wątek: Grafik 2D  (Przeczytany 1228 razy)

Offline riiko

• Użytkownik

• +2
# Luty 07, 2013, 11:39:39
Witam!
Grafiką komputerową zajmuję się od niedawna, bo zaledwie od dwóch lat, jednak chciałabym jakoś powiązać z tym swoją przyszłość.
Chętnie wykonam grafiki do gier: ilustracje, concepty postaci, stworzeń i enviro.
Głównie interesują mnie zlecenia oraz praca stała, jednak mogę się również wkręcić w jakiś niekomercyjny projekt!
Co tu dużo pisać, zapraszam na moje portfolio!

Portfolio: http://ilonasopuch.daportfolio.com/
Kontakt: riikozor@gmail.com

Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2013, 13:53:08 wysłana przez riiko »

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kelesh

• Użytkownik

# Luty 07, 2013, 12:23:28
Jak na 2 lata, to Twoje prace prezentują się bardzo dobrze - i bardzo rozsądnie zrobiłaś przedstawiając swoje portfolio. Jednak chciałbym zapytać czy ten post to prezentacja tego co robisz (wtedy polecałbym Ci również umieszczenie kilku ciekawszych z prac w projektach na Warsztacie, nie tylko na forum) czy też ofertą wykonania grafik do gry - w tym drugim przypadku warto to wyraźnie zaznaczyć. W drugiej sytuacji (którą sugeruje dział postu) napisz proszę czym mógłabyś się zajmować: czy to jest tylko concept art i environment artist, czy też możesz tworzyć assety do gier 2D, czy jesteś wstanie rysować animację poklatkową postaci itd.
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2013, 12:55:34 wysłana przez Kelesh »

Offline Liosan

• Redaktor

# Luty 07, 2013, 12:43:39
Warto też napisać, czy jesteś zainteresowana tylko zamówieniami za ustaloną stawkę/kwotę, czy też współpracą na zasadzie podziału potencjalnych zysków, czy w ogóle projektami niekomercyjnymi. Trzeba-by kiedyś zrobić jakiś wzór/guideline i przykleić na górze tego działu i kilku innych...

A prace całkiem fajne, zwłaszcza ta na stronie głównej :)

Liosan

Offline Paweł

• Użytkownik

# Luty 07, 2013, 13:01:59