Autor Wątek: BLACK AND WHITE HOKEY  (Przeczytany 1188 razy)

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Styczeń 20, 2013, 15:46:53
Tytuł: BLACK & WHITE HOKEY

Gatunek: Zręcznościówka

Opis: Musisz poprostu ruszyć krążkiem, by inny krążek trafił do bramki. Przeciwnika bramki, oczywiście. To wszystko, serio. Proszę, zagraj w tę prostą, odmóżdżającą grę i zadowól jej biednego twórcę.
Gra zrobiona na becie silnika Xenon Core dla systemu Android.

Download: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.PsichiX.Hokey
Projekt na Warsztacie: http://warsztat.gd/projects/bw_hokey
Rozmiar pliku: 108 kb

Autorzy:
Programowanie: Patryk "PsichiX" Budzyński
Fabuła: brak
Grafika: Luiza Maciocha (logo w intrze)
Muzyka: brak

Screeny:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2013, 16:03:49 wysłana przez ΨΧΞ »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline mihu

  • Użytkownik
    • mihu

# Styczeń 20, 2013, 16:08:27
Ok, nie wiem czy to tylko na moim sprzęcie gra się fatalnie, ale... gra się fatalnie. :)

(in random order)
Ustalmy krążek gracza = paletka. Będzie mi łatwiej pisać.
1. Paletka ma za dużą bezwładność. Zdecydowanie za wolno podąża za palcem
2. Jak stracę gola, to moja paletka wraca na pozycję startową. Przeciwnik w ułamku sekundy zaczyna atakować, a ja muszę szybko trafić palcem w paletkę żeby odzyskać nad nią kontrolę. W ogóle paletka powinna zawsze być pod palcem.
3. Odbijanie krążka jest strasznie dziwne. Jeśli szybko (nie BARDZO szybko, tak zwyczajnie) uderzę paletką w stronę krążka, to na ogół się przenikają, krążek tylko nieznacznie zmienia swój kierunek. Dopiero jak wolno podsunę paletkę pod krążek, to jakoś normalnie da się go ukierunkować. Ale nadal nie działa to jak zwyczajne odbicie, tylko jakby paletka generowała pole siły, które na dodatek zaczyna porządnie działać dopiero gdy krążek jest przez chwilę w pobliżu (stąd trzeba paletkę powoli pod niego podsuwać).
4. Chwilami mam wrażenie, że gra przycina, chociaż być może po prostu w ten sposób odczuwam efekt powyższych problemów ze sterowniem.
5. Było coś jeszcze, ale zapomniałem i niestety nie mogę sprawdzić co to było, bo gra nie włącza się po raz drugi. :) (ma miejsce ta typowa sytuacji gdy wątek UI nie odpowiada, zapomniałem "fachowego" Androidowego terminu na to)

Moje urządzenie to Ainol Aurora II.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2013, 21:09:18 wysłana przez mihu »

Offline Raptor

  • Użytkownik

# Styczeń 20, 2013, 16:09:08
Na moim Samsungu Galaxy Ace (Android 2.3.6) tylko przy bardzo małej prędkości krążek poprawnie wchodzi w kolizje z moim krążkiem. Przy gwałtowniejszych ruchach w ogóle nie ma kolizji / tylko w centralnym punkcie własnego krążka. Wygląda to tak, że jak leci na mnie prosto krążek, to jak szybko ruszę na niego swoim, to swobodnie przeleci centralnie przez ten mój :P

EDIT: Mam dokładnie tak samo jak u mihu, gra się niezbyt dobrze :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2013, 16:10:51 wysłana przez Krzysztof5 »

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Styczeń 20, 2013, 16:19:20
w zamierzeniu paletka miała mieć taką "płynną" fizykę odbijania, jak żelek, ale animacji już nei chciałem robic. w sumie każda osoba mi mowi, ze to zle, wiec po krakjamie zmienie na solidna fizyke i w ramach wynagrodzenia zlego grania, dodam particles :)

Offline lukasyno

  • Użytkownik

# Styczeń 20, 2013, 19:17:10
-brzydkie (menu wyglada jak by tektury buttonow byly x3UP przeskalowane)
-wolne (odczuwalny brak plynnosci)
-zabugowane (paletka nie odbija zawsze)
samsung galaxy s.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Styczeń 20, 2013, 22:26:15
Jedno pytanie: które znaczenie słowa Hokey miałeś na myśli?
-> http://en.wikipedia.org/wiki/Hokey

Bo rozumiem że nie chodziło o ten sport który nazywa się Hockey. ;)

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Styczeń 21, 2013, 02:00:33
@Krzysiek: niemal wszystkie moje gry, które robie "z jajem", mają w tytule błąd pisowni. Chociażby "Alice on Schrooms" - styl w pełni zamierzony, choć ludzie w to jakoś wątpią D: