Produkcja gier > Grafika 3D

Blender 3D - moje prace

(1/6) > >>

zajmundov:
Ongiś ten temat miał tytuł: "Blender 3D - pocżątki...". Miałem przerwy w Blenderze (lenistwo i gry) ale udało mi się nieco opanować Blendera i ostatnie moje prace są dużo, dużo ładniejsze od tych z pierwszego postu (2013 r.) Zawsze staram się nakładać tekstury na modele i bardzo rzadko kopiuję architekturę, staram się stworzyć coś z mojej wyobraźni, choć wiem że się nie da wykonać niektórych rzeczy bez blueprintów.

małe ale cieszy :P

zniszczone pudło



siekierka



tutaj coś co zrobiłem z głowy nie wiem co to jest, poprostu złom




ciśniomierz chyba :)



kamienie



okno (wykorzystane później w chatce)


domek


chyba jakaś swiątynia :O

Kos:
Duży plus, że z teksturami.

Praca domowa: Popraw normalne na obłych powierzchniach ("Set smooth" w edit mode). Nie będzie tak bardzo widać poszczególnych ścian.

Estivo:
+1 za Ciśniomierz :D

Modele same w sobie ekstra ;) Mogę prosić Karton z teksturką na maila?

jjoker8:
ładne :). Do siekierki i innych obiektów gdzie część krawędzi powinna być solid, a część smooth, polecam modyfikator edge split - po określeniu odpowiedniego kąta mozna uzyskać zamierzony efekt. Minusem jest dublowanie vertexów na ostrych krawędziach (liczba tri pozostaje ta sama), także niewskazane akceptowanie w trakcie edycji.
Ps. poznaję tekstury z cgtextures :D

Krzysiek K.:
Modele bardzo fajne. Karton i siekiera trochę za low poly (chyba że lemmingi mają to nosić). :) Domek dobrze by wyszedł na aplikacji lekkiego bevela.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej