Autor Wątek: Solitudo [FPP - horror]  (Przeczytany 19649 razy)

Offline Vipa

  • Redaktor

  • +2
# Styczeń 24, 2013, 20:37:55
Hmm, kopiowałem ostatnio dwie wersje i się okazało, że exe było na wierzchu zamiast w folderze ;). Sorki.
Teraz złożyłem grę od nowa, dołożyłem parę ficzerów (choć pewnie trudno będzie znaleźć).

Pytanie czy dobrze paczkę złożyłem. Niestety na potrzeby udostępnienia przez google sites muszę okrajać do 20 mega, co powoduje że mam dwie wersje na kompie i mylą mi się strasznie. Ale tu powinno być wszystko ok.
Download

Co do ptaków, to u mnie zimą zero a latem wieczorem słyszę tylko żaby i cykady. W środku nocy słyszę tylko śpiewy młodzieży wracającej z imprez :|.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Adam27

  • Użytkownik

  • +3
# Styczeń 24, 2013, 21:29:33
@Vipa: zainstaluj sobie Dropboxa, tam nie masz takich ograniczeń i możesz zmieniać pojedyncze pliki w paczce na serwerze bez potrzeby wysyłania od nowej całej paczki ;)

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 24, 2013, 21:44:45
No właśnie muszę pomyśleć nad zmianą, tylko qrcze czasu na wszystko brakuje. Tak odkładam i odkładam... :)

Offline jjoker8

  • Użytkownik

# Styczeń 24, 2013, 22:06:38
Wow!!! Mega dobra gierka!

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 24, 2013, 22:17:39
Ciekawostka: cała gra z bazowymi assetami w 100% jakości ma... 110 MB :). Podstawowa tekstura terenu ma 38. Dźwięki w formacie wav ponad 50.
Chyba jednak kop w tyłek z tym miejscem do 20 mega jest potrzebny :).

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Styczeń 24, 2013, 22:25:07
o żesz kurcze. to ja się martwię jak mi exek ponad 5 mb w debugu wywala ;p

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 25, 2013, 18:15:55
Może trochę offtop, ale w sumie w temacie. Tak oglądałem dzisiaj trochę tych slenderów i jeden projekt mnie zaciekawił. Haunt. Niby polska produkcja jakiegoś studia ParanormalDev. Zna ktoś to? Download wydaje się nie działać i to na wszystkich mirrorach?! Może to ktoś stąd?
Any info?

Offline Kebab_u_Turka

  • Użytkownik

# Styczeń 25, 2013, 22:45:07
Ja mam taki problem, że nie wyświetla mi tekstur terenu.

Wygląda to tak :

W logu szału nie ma - informacja o kompie i ładowanie shaderów.
Jakkolwiek bym nie zmieniał ustawień - jest to samo.

Jeszcze taka mała sugestia. Idąc przed siebie, nie widziałem w ogóle dziewczynki, a obraz zaczął mi strasznie śnieżyć. Odwróciłem się i idę dalej, a obraz dalej śnieży. Idę tak jakąś minute i nagle obraz czerwonawy, dziewczynka przede mną i game over ;<

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Styczeń 26, 2013, 08:50:00
@up Taa, miałem to samo przez pierwsze 5 podejść. Zgaduję, że po prostu nieskutecznie się odwróciłeś :-).

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 26, 2013, 10:06:09
Damn, znowu pomyliłem foldery. W gfx/terrain są dwa pliki: terrain.jpg i ground.jpg. One muszą być w formacie png. Qrcze siadam dzisiaj do tego dropboxa i jak najszybciej wrzucę poprawną wersję.

Co do tego noise, to działa to na zasadzie, że im bliżej końca planszy jesteśmy, tym noise działa mocniej.
Mnie też to strasznie denerwuje, ale nie mam pomysłu :(. Może trzeba zwiększyć zasięg i bardziej stopniowo zwiększać moc filtra. Chciałbym uniknąć płotków czy stromizn na krańcach.

Offline Vipa

  • Redaktor

  • +1
# Styczeń 26, 2013, 10:33:50
Ok... Chyba jest. Testowo idzie poprawna wersja z wczoraj:
Download

Offline albireo

  • Użytkownik

  • +1
# Styczeń 26, 2013, 12:04:34
Chciałbym uniknąć płotków czy stromizn na krańcach.
A nie możesz po prostu terenu zapętlić?

Offline koirat

  • Użytkownik

# Styczeń 26, 2013, 14:01:54
Zapętlić teren 3d to nie taka prosta sprawa. No chyba że rzecz by się działa na wielkiej kuli :)

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Styczeń 26, 2013, 14:24:33
Kula jest kłopotliwa, bo ma bieguny, ale topologia torusa daje radę :).

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Styczeń 26, 2013, 15:03:00
Hmm... Wang Tiles? :)

Dzielisz teren na 16 kwadratów które można płynnie łączyć na bardzo wiele sposobów. Efekt DejaVu i ogólnego zamotania gwarantowany ("hej, ja już tutaj byłem, ale zeszłym razem obok nie było tej góry"). :)