Autor Wątek: Solitudo [FPP - horror]  (Przeczytany 19516 razy)

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 22, 2013, 19:22:40
Czyli zamula za bardzo. Tam idzie na szybkiego robiony blur pełnoekranowy x4 :). Ale i tak, jeżeli aż tak klatkuje to pewnie masz ze 3-4 fps.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Nest

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2013, 19:31:23
mam niby 6-7FPS wiesz jak nie pokaże ci tego to czuje że ci tego nie wytłumaczę xD

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 22, 2013, 19:35:36
Spoko, spowolniłem sobie grę bym miał te parę fps. Chyba dodam po prostu opcję gfx details low / high.

Offline Nest

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2013, 19:44:49
daj działającą opcje zmiany grafiki po prostu bo z tych opcji aktualnie nic u mnie nie działa prócz "wróć"

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 22, 2013, 20:13:16
Dodałem opcję low detail do menu i poprawiłem je od razu jak coś. Kod jest tylko stary. Exe nowy.
Wwaliłem w low wszystko co zbędne w sumie. Geometrię mogę jeszcze okroić o połowę. I tak będzie gęsto.

//edit: Link
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2013, 20:16:16 wysłana przez Vipa »

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

  • +2
# Styczeń 22, 2013, 21:50:45
Mam dobra i zla wiadomosc :) dobra jest taka ze rozpoczolem portowanie na OSX zla ze moze to zajac bo nie mam OBE czym kolwiek to jest :D wiec chyba bedzie trzeba przepisac pare rzeczy od zera.

Offline waxx

  • Użytkownik

  • +2
# Styczeń 22, 2013, 22:22:21
vipa jak ty ogarniasz taki kisiel w tym kodzie?
straszny styl rodem z ansi C masz :D

ale gry fajne i w sumie to sie liczy

Offline Paweł

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2013, 22:54:04
W starszym execu nie działają opcje, w nowym nie wyświetla mi się teren. A co do kodu to chciałbym nie bać się używać globali :)
@Noxy: spróbuj pod wine, mi działa bardzo dobrze (linux).

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Styczeń 22, 2013, 23:09:36
A tam wine to jest challenge! :D nie spoczne poki tego nie wlacze na OSX

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 22, 2013, 23:31:50
Noxy, spoko damy radę ;).

Paweł: a w data/debug.txt masz jakieś komunikaty o błędach? Bo ten teren to w sumie nic skomplikowanego, tylko shader tam połowę roboty robi. Może walnąłem babola jakiegoś.
Co do globali to ja osobiście lubię najpierw żeby działało a potem poukładać wszystko. Mi tam nie przeszkadzają, od lat używam tych samych np. nazw zmiennych, mogę bez problemu zorientować się w kodzie.

waxx: bo to pisane na szybkiego. Zmienne o nazwach "pom", "vec", "dupa" na porządku dziennym ;). Co do samego zorientowania się w kodzie, to main.h stałe, main.cpp inicjacja (przy pomocy init.cpp) i zwalnianie zasobów, generate to budowanie levelu a potem tylko game.cpp pętla główna.
Do tego terrain, clouds, grass, trees itd. to sprawdzanie widoczności, updejt vbo i draw.
Wszystko co nie pasowało poleciało do stuff. Tam jest sajgon dopiero, bo jakieś szybsze (niby) wyliczanie atan2, sqrt itd. odczyt Y terenu w punkcie, rysowanie array billboardu...
Do tego collision gdzie są wzorki na kolizje 2D i shader, gdzie jest init, deinit, use, load itd. shaderów.
No i menu, tam lepiej nie patrzeć ;). Całość copy-paste z menu The Cave i pousuwane kilka zbędnych rzeczy.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2013, 23:34:15 wysłana przez Vipa »

Offline magik6000

  • Użytkownik

# Styczeń 23, 2013, 01:19:01
@noxy mi na wine działa bez problemu[Łubuntu 12.10], mogę podesłać mniejwięcej konfigurację

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 23, 2013, 12:28:55
Ok, znalazłem błąd w teksturowaniu terenu. Pod tym samym linkiem poprawiona wersja.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Styczeń 23, 2013, 18:55:11
Da się zobaczyć ducha i przeżyć? Jeszcze mi się nie udało. Kilka razy wyszło, że ekran się po prostu zaczerwienił, ale rozglądałem się i ducha niet, nawet nie wiedziałem czy mam uciekać, w którą stronę uciekać...

Nie grałem w Slendera, więc mogę nie wiedzieć czegoś, co domniemywa się, że gracz wie zaczynając grać :).

Offline flexi

  • Użytkownik

# Styczeń 23, 2013, 19:25:36
Cytuj
Da się zobaczyć ducha i przeżyć? Jeszcze mi się nie udało. Kilka razy wyszło, że ekran się po prostu zaczerwienił, ale rozglądałem się i ducha niet, nawet nie wiedziałem czy mam uciekać, w którą stronę uciekać...

Mi sie kilka razy go udalo zobaczy, i przezylem (oczywiscie bylo to z daleka - 10m?).

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Styczeń 23, 2013, 19:28:19
Nie grałem w Slendera, więc mogę nie wiedzieć czegoś, co domniemywa się, że gracz wie zaczynając grać :).
W Slenderze jak zobaczysz Slendera to po prostu odwracasz się tyłem i biegniesz. Jak za długo się w Slendera wpatrujesz to giniesz - jak patrzysz nie w niego to jesteś bezpieczny (chyba że do ciebie podejdzie - choć nigdy tego w sumie nie sprawdzałem, tylko zwyczajnie sp****alałem ;D).