Autor Wątek: Solitudo [FPP - horror]  (Przeczytany 20779 razy)

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Styczeń 30, 2013, 21:48:57
@Vipa: zwracam honor co do efektu noise, myślałem że to dziewczynka mnie cały czas goniła, a po prostu wyszedłem poza mapę. W Slenderze był podobny noise jak się patrzyło na Slendera i to mnie zmyliło ;)

A po updacie gierka jeszcze ładniejsza, gratuluję :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Styczeń 30, 2013, 21:56:44
Ha tylko Vipa tak potrafi. Dodać coś i sprawić by FPS był na poziomie 35 stabilnie. Świetny update. Tylko fabułka i jedna z fajniejszych gier ;)

Offline Tomcat

  • Użytkownik

# Styczeń 31, 2013, 00:51:39
Niestety, po updacie mam dalej takie same problemy z uruchomieniem. Logi pokazują no errors.

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 31, 2013, 09:58:16
Tomcat: Zaskoczenie pełne, czyli jeszcze coś siedzi. Co do logów, to mniej ważne jest czy pokazują errory, a bardziej w jakim momencie się kończą ;). Ten log to debugger babuni :D.

Ale loading idzie? Pokazuje się plansza tytułowa? Qrde nie mam jak sprawdzić gdzie indziej, lapek mi dziękuje za grę już na starcie wypisując co to on by chciał żeby grę uruchomić :).

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Styczeń 31, 2013, 10:11:08
@Tomcat Odpal przez debugger i zobacz co się dzieje. (Chyba, że binarka jest bez symboli :))

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 31, 2013, 10:15:24
Nie pamiętam prawdę mówiąc, ale chyba nie "obierałem" pliku i powinno być wszystko widoczne. gDEBugger powinien pokazywać co i jak.

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Styczeń 31, 2013, 12:27:42
Vipa, a może wypisz sobie w konsoli ten loading gry. zamiast tytułowego ekranu, to wbij mu splash screen i konsolkę niech wywali i pokazuje co ładuje i wgl.

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 31, 2013, 16:05:26
Pliki są raczej ok, co prawda nie sprawdzam maksymalnej dostępnej rozdzielczości tekstur a dałem 4096, ale to bankowo nie to. Kiedyś na Intelu miałem jazdy a FBO, sprawdzałem dostępność, było ok, a przy wywołaniu zonk. Ale wtedy Tomcat musiałby mieć baardzo stare sterowniki :).

Mam parę pomysłów, zobaczymy.

//edit: na szybkiego pozabezpieczałem kilka rzeczy, poprawiłem dwa babole, o których wiedziałem i dodałem exe w wersji debug. Link ten sam, dla wygody:
Download
« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2013, 16:11:56 wysłana przez Vipa »

Offline magik6000

  • Użytkownik

# Styczeń 31, 2013, 18:37:31
Wooow again... Ale brakuje mi jeszcze tylko wody w tych dolinkach :D

Offline Sousuke

  • Użytkownik

# Marzec 06, 2013, 00:05:14
Poleciłem koledze tę grę, ale mu nie działa, wrzucam więc Ci plik debugu, może coś Ci pomoże

LOG
*****************
Windows 7 Home Premium 64 bit, version 6.1 [Build 7601]
Intel(R) Core(TM) i5-3210M CPU @ 2.50GHz
Intel(R) HD Graphics 4000
Intel
3.3.0 - Build 8.15.10.2618
3.30 - Intel Build 8.15.10.2618
shader log  [shader/terrain.vert]: No errors.

shader log  [shader/terrain.frag]: No errors.

shader log  [shader/bterrain.vert]: No errors.

shader log  [shader/bterrain.frag]: No errors.

shader log  [shader/flys.vert]: WARNING: 0:17: 'assing' : implict conversion between types allowed from GLSL 1.20
WARNING: 0:18: 'assing' : implict conversion between types allowed from GLSL 1.20

No errors.

shader log  [shader/flys.frag]: No errors.

shader log  [shader/sky.vert]: No errors.

shader log  [shader/sky.frag]: No errors.

shader log  [shader/clouds.vert]: No errors.

shader log  [shader/clouds.frag]: No errors.

shader log  [shader/grass.vert]: No errors.

shader log  [shader/grass.frag]: No errors.

shader log  [shader/trees.vert]: WARNING: 0:24: 'assing' : implict conversion between types allowed from GLSL 1.20

No errors.

shader log  [shader/trees.frag]: No errors.

shader log  [shader/btrees.vert]: WARNING: 0:19: 'assing' : implict conversion between types allowed from GLSL 1.20

No errors.

shader log  [shader/btrees.frag]: No errors.

shader log  [shader/rays.vert]: No errors.

shader log  [shader/rays.frag]: No errors.

shader log  [shader/alpharays.frag]: No errors.

shader log  [shader/blur1.frag]: No errors.

shader log  [shader/blur2.frag]: No errors.

shader log  [shader/final.frag]: No errors.

shader log  [shader/tv.frag]: No errors.

shader log  [shader/oil.frag]: No errors.

Offline Vipa

  • Redaktor

# Marzec 06, 2013, 07:10:10
O, dzięki.

Offline pawelek

  • Użytkownik

# Marzec 06, 2013, 09:57:11
U mnie niestety też leży:

LOG
*****************
Windows 7 Professional 64 bit, version 6.1 [Build 7601]
Intel(R) Core(TM) i7-3612QM CPU @ 2.10GHz
Intel(R) HD Graphics 4000
Intel
3.3.0 - Build 8.15.10.2696
3.30 - Intel Build 8.15.10.2696
shader log  [shader/terrain.vert]: No errors.

shader log  [shader/terrain.frag]: No errors.

shader log  [shader/bterrain.vert]: No errors.

shader log  [shader/bterrain.frag]: No errors.

shader log  [shader/flys.vert]: WARNING: 0:17: 'assing' : implict conversion between types allowed from GLSL 1.20
WARNING: 0:18: 'assing' : implict conversion between types allowed from GLSL 1.20

No errors.

shader log  [shader/flys.frag]: No errors.

shader log  [shader/sky.vert]: No errors.

shader log  [shader/sky.frag]: No errors.

shader log  [shader/clouds.vert]: No errors.

shader log  [shader/clouds.frag]: No errors.

shader log  [shader/grass.vert]: No errors.

shader log  [shader/grass.frag]: No errors.

shader log  [shader/trees.vert]: WARNING: 0:24: 'assing' : implict conversion between types allowed from GLSL 1.20

No errors.

shader log  [shader/trees.frag]: No errors.

shader log  [shader/btrees.vert]: WARNING: 0:19: 'assing' : implict conversion between types allowed from GLSL 1.20

No errors.

shader log  [shader/btrees.frag]: No errors.

shader log  [shader/rays.vert]: No errors.

shader log  [shader/rays.frag]: No errors.

shader log  [shader/alpharays.frag]: No errors.

shader log  [shader/blur1.frag]: No errors.

shader log  [shader/blur2.frag]: No errors.

shader log  [shader/final.frag]: No errors.

shader log  [shader/tv.frag]: No errors.

shader log  [shader/oil.frag]: No errors.

Popróbowałem też na innych konfiguracjach zgodności, uruchamianie jako admin itp. niestety nic z tego.

Podczas debugowania w Vs mam taki błąd:
Unhandled exception at 0x203A474E in Solitudo.exe: 0xC0000005: Access violation executing location 0x203A474E.



Paweł