Autor Wątek: Solitudo [FPP - horror]  (Przeczytany 20300 razy)

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 29, 2013, 23:56:33
No to problem :). Spojrzę co tam nie gra.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Maskl

  • Użytkownik
    • http://www.maskl.cba.pl

# Styczeń 30, 2013, 03:00:35
U mnie na Win8 po odpaleniu z kartą Intela też mam błąd przy uruchomieniu (w logu tak jak u Tomcata same 'No errors'), natomiast po włączeniu gry z kartą Nvidii wszystko działa poprawnie.

Co do samej gry to dużo nie powiem bo to nie moje klimaty :)

Offline Tomcat

  • Użytkownik

# Styczeń 30, 2013, 10:48:33
@Maskl mogę prosić o jakieś HowTo albo link do tego jak włączyć tę grę na samej karcie? ;)

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 30, 2013, 11:06:52
To nie wina Intela ;). Wiem już o co chodzi. Jeszcze dzisiaj poprawkę prześlę.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Styczeń 30, 2013, 11:08:36
Krzyży już wcale nie widać, gdy nie świecą :-).

Z rzeczy graficznych do poprawienia: Nagłe pojawianie się drzew.

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 30, 2013, 11:11:40
Na krzyże za bardzo pomysłu nie mam. Mogę dać im jakiś efekt, np. jak znajdki broni z fpsów.
Drzewa powinny pojawiać się płynnie... Qrde się zakopałem z czymś innym a ręce aż rwą się do poprawiania :).

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Styczeń 30, 2013, 16:30:54
Kijow,o ale stabilnie 20 FPSów jest ;/ Co do samej gry, to kolizje z drzewami i byłby miód ;)

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

  • +1
# Styczeń 30, 2013, 16:32:21
A po co komu kolizje z drzewami. :)

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 30, 2013, 17:00:13
Jak 20 fps jest to nie ma tragedii ;). Ale faktycznie stabilnie. U mnie co prawda 30, ale stoi te 30 nie ważne co się dzieje.

Kolizje z drzewami będą, spokojnie. Mam nadzieję tylko, że nie będą przeszkadzać.

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Styczeń 30, 2013, 19:15:16
Skoro było już tyle poprawek, zdecydowałem się ściągnąć ponownie. Plus za opcje i możliwość włączenia pełnej rozdziałki ;) U mnie w 1920x1200 fps waha się w granicach 70-100 w zależności od tego gdzie jestem. To ciekawe, bo to mniej więcej tyle samo ile np. Crysis 2 w tej samej rozdziałce na najwyższych detalach, a jednak grafika w tej grze nie wygląda na tak skomplikowaną (chyba że się mylę, bo jest naprawdę ładna), więc może jest jeszcze co optymalizować.

Gra potrafi przestraszyć, co mi się podoba. Fajnie też że jest jakiś cel - zbieranie krzyży. Natomiast nie jestem do końca pewien czy to bug czy tak ma być, ale po pewnym czasie, jak spotkałem slender girl, obraz zaczął śnieżyć jak telewizor gdy nie ma sygnału, i na początku było jeszcze coś widać, ale potem już całkowicie nic, i biegałem na oślep przez jakąś minutę (bez zegarka w ręku) po czym mnie dziewczynka złapała. Wydaje mi się, że ucieczka powinna być trochę łatwiejsza, albo chociaż niech ten efekt nie zasłania całkowicie obrazu.

Drzewka jako modele to również zmiana na plus, ale te kolizje faktycznie by się przydały ;)

Pozdrawiam.

Offline koirat

  • Użytkownik

# Styczeń 30, 2013, 19:25:51
Na krzyże za bardzo pomysłu nie mam. Mogę dać im jakiś efekt, np. jak znajdki broni z fpsów.

Może by do krzyża dodać jakiś efekt dźwiękowy, jak jesteś coraz bliżej to dźwięk się nasila. Coś jak dzwony albo może dzwonki. Albo dźwięk wbijanych gwoździ. Może chór anielski, czy coś w tym stylu. :)

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 30, 2013, 19:35:33
Crysis 2 to gra tworzona przez całe stado dobrze opłacanych wyjadaczy :). Nie dogonię wydajnościowo za diabełka :).

Ten noise efekt występuje gdy opuszczasz teren działań. Powinien narastać - im bardziej się oddalasz tym mocniejszy. Czy to działa to kwestia sporna, ale powinno.

Efekt dźwiękowy odpada z prostej przyczyny: to właśnie z daleka nie widać krzyży. i teraz gdyby dodać ten efekt to nakładałby się z kilku punktów, w których są krzyże. Ponadto dodatkowy dźwięk "wybudzałby" z gry. Zrobię eksperyment i rozjaśnię po prostu trochę te krzyże. Będą delikatnie, płynnie mrugać. Może pomoże :).

Offline Vipa

  • Redaktor

  • +2
# Styczeń 30, 2013, 20:58:10
Jednak idzie update. Musiałem odpocząć od grafiki i zająć się choć na chwilę kodem. Z poprawek to:
- miganie krzyży,
- kolizje z drzewami,
- cała masa(kra) poprawek graficznych,
- poprawiony bug, który skutecznie wywalał grę,
- lepsze zachowanie dziewczynki,
- ciut optymalizacji,
- poprawione przejście pomiędzy lod drzew,
- od cholery poprawek kolorystycznych,
- nowe modele enviro,
- przeskalowana wysokość postaci i prędkość chodzenia,
- dodany zasięg działania latarki oraz okres jej działania (chyba, że to już było),
- poprawione wyświetlanie modeli,
- poprawione rozmieszczanie znajdek (na 40 stopniowym spadzie już krzyż nie wystąpi),
- zmniejszona ilość rysowanej geometrii (w sumie wychodzi na to samo, ale dodano sporo nowych modeli),
- przyspieszony loading (choć przez nowe modele pewnie wyjdzie na to samo),
- dodane spadające liście z drzew,
- poprawione godraysy i bloom,
- dodane nowe shadery dla wszystkich prawie obiektów,
- poprawione działanie menu,
- dodane nocne niebo,
- poprawione chmury,
- przyspieszone generowanie otoczenia,
- skopany edytor.
...
Nie wiem. Więcej nie pamiętam. Idę w końcu spać, bo od 3 dni jestem na nogach. Cała ta męka dla Was. Większości nie testowałem, musicie wybaczyć jeżeli trafi się jakiś bug.
Download

Offline Boski

  • Użytkownik

# Styczeń 30, 2013, 21:24:45
Podziwiam i to bardzo. W menu "about" krople krwi mogły by się układać w dane autora, było by mega kozacko.

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Styczeń 30, 2013, 21:39:29
A po co komu kolizje z drzewami. :)
Aby była cięższa ucieczka. Po to ;)