Autor Wątek: Malowanie tekstur - Bodypaint  (Przeczytany 1491 razy)

Offline lizard3535

  • Użytkownik

# Styczeń 11, 2013, 01:11:08
Witam,
Jestem nowicjuszem w tworzeniu modeli 3D lecz wiele gier ,które widziałem mają takie tekstury z cieniami
podgląd:

lub takie:


I pytanie brzmi:
Czy wie kto jak stworzyć taką teksturę w bodypaincie 3D czy innym programem
prosiłbym o całkowite wytłumaczenie ponieważ nie znam się za bardzo na takich programach...

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Interceptor

  • Użytkownik

# Styczeń 11, 2013, 02:54:56
Cienie na texturach to najczesciej wypalone SSAO/GI polaczone z bazowa textura za pomoca blendingu multiply.

W niektorych przypadkach takie cienie tworzy sie recznie.

Offline lizard3535

  • Użytkownik

# Styczeń 11, 2013, 16:18:24
Tak ale jest taki program i nazywa się BodyPaint 3D od cinemy 4D i właśnie nie wiem jak go używać i nie wiem jak taki efekt zrobić
Wie ktoś jak stworzyć to w tym programie?


Offline Avaj

  • Użytkownik

  • +1
# Styczeń 11, 2013, 16:23:53
szukaj w interfejsie słówka "bake", albo bake lighting, albo bake shadows, bake ambient occlusion, bake AO, bake lightmap, itp.

Offline lizard3535

  • Użytkownik

# Styczeń 11, 2013, 21:00:50
Faktycznie jest taka opcja
Bake Obiect czy jakoś tak

Dobrze... Problem rozwiązany...
Dziękuje za chęci