Autor Wątek: Zwracanie stanu z funkcji  (Przeczytany 2537 razy)

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Styczeń 10, 2013, 01:53:29
@OP: Określ najpierw, co będziesz z tymi różnymi błędnymi rezultatami robił. Bo jeśli nie wiesz albo po prostu chcesz je logować, to wystarczy ci zwykły bool:
bool EnrollPlayer(player, faction) {
    if (player.IsIn(faction)) {
        Log("Player %s already in %s", player, faction);
        return false;
    }
    if (faction.IsFull()) {
        Log("Faction %s is full", faction);
        return false;
    }
    // ...magic...
    return true;
}

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ison

  • Użytkownik

# Styczeń 10, 2013, 09:32:22
Jest to sieciówka, tak właśnie teraz myślę, że przesyłanie tego typu błędów jako string odpada. I tak będę musiał stworzyć sobie tablicę wszystkich możliwych błędów i przesyłać po prostu kod błędu.

Najlepszym rozwiązaniem będzie chyba jednak enum zwracany przez funkcję, będę miał wtedy z głowy robienie dodatkowych stałych do przesyłania przez sieć.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2013, 10:02:27 wysłana przez ison »

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Styczeń 10, 2013, 19:30:12
Przy przesyłaniu przez sieć zapewne potrzebujesz kodów lub identyfikatorów błędów. Niekoniecznie musi to być wyczerpująca lista, możesz też kombinować z czymś w rodzaju HRESULT, etc.