Autor Wątek: WPR (15)- Architektura średniowieczna  (Przeczytany 3602 razy)

Offline Rybopiotr

  • Użytkownik

  • +2
# Styczeń 09, 2013, 00:25:23
Na rozgrzanie duża dowolność. W końcu to może być i zamek, i most a nawet głupia studnia.

Zasady:
- rozsądne low-poly
- licencja CC-BY 3.0 PL(tu opis), jeśli ktoś chce udostępnić na innych zasadach niech o tym napisze przy wrzucaniu modelu





No to nie pozostaje mi nic innego jak życzyć powodzenia!

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Joker

  • Użytkownik

  • +2
# Styczeń 09, 2013, 18:43:25
Ale to już było, i pewnie nie wróci więcej ...
http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=14444.0
Moim zdaniem taka akcja jest bez sensu, warsztat powinien dostać subdomenę i jakiś portalik który by zachowywał modele z podziałem na kategorię, licencje itd. Jak to Vipa mówił i wtedy będzie miało to sens, bez tego ten temat za miesiąc zostanie zapomniany.

Offline Raptor

  • Użytkownik

  • +2
# Styczeń 09, 2013, 19:04:03
Dokładnie, subdomena i hostowanie tych modeli niezbędny.
Rybopiotr- jak coś takiego organizujesz, to może sam też wyślesz jakiś model na początek? :P

A co do tematu: może wam później wykroję jakiś pojedynczy (zamierzam jeszcze tego użyć, więc całości nie dam :P ) domek stąd:
http://warsztat.gd/screen/9029/render_fragmentu

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +1
# Styczeń 09, 2013, 19:08:11
Przychylam się do opinii:
- bez hostingu się pogubi (dropboxy i rapidshary przecież expirują),
- bez serwisu się nie znajdzie (bo przeglądanie forum to szukanie igły w stogu siana)

Sama inicjatywa szlachetna, ale w dłuższym czasie bezowocna dopóki nie będzie powyższego.
Za to jak już by było, to można WPR robić na zasadzie tematycznego compo co jakiś czas.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

  • +1
# Styczeń 09, 2013, 19:12:40
Powyższe problemy techniczne są istotne, ale to non-blockery i zanim ktoś załatwi super-hosting-i-stronę, pierwsza edycja może już lecieć :).

Offline Vipa

  • Redaktor

# Styczeń 09, 2013, 19:44:25
[offtop]
Wszystko co powyżej to racja, ale dodam od siebie, że wstawianie do sceny 10 domków różnych autorów mija się z celem. Spoko, do testów itp. to tak, ale by zrobić fajnie wyglądającą gierę trzeba czegoś więcej. Zabudowania to prosta geometria, z teksturami też średnio obyty grafik sobie poradzi.

Sety Panie, tu trzeba robić sety! Po cały set to warto się schylić i do tematu sprzed paru lat. Bo co daje jeden model, bez lod, kompletu tekstur diffuse + normal + specular? Odmienny stylistycznie od reszty?
Do tego zabudowania, ok, ale wiecie czego najbardziej brakuje? Tekstur drzew, trawy, krzaków, kwiatów, roślin, zielska, jakkolwiek to zwał. Toć każdy zaczyna od zielonego enviro :).
[/offtop]

Fajnie, ze z góry określona licencja. Byle by tylko autor też napisał, że licencja jest taka i taka. Nawet jak się zgadza z przedstawioną.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +27
# Styczeń 09, 2013, 19:46:21
Czyli mówicie że moduł z hostingiem i przeglądarką modeli na Warsztacie trzeba skończyć i upublicznić? :(

Offline Vipa

  • Redaktor

  • +2
# Styczeń 09, 2013, 20:02:11
Czyli mówicie że moduł z hostingiem i przeglądarką modeli na Warsztacie trzeba skończyć i upublicznić? :(
Dajcie więcej tych plusjedynek...

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Styczeń 09, 2013, 20:38:31
Cytuj
Wszystko co powyżej to racja, ale dodam od siebie, że wstawianie do sceny 10 domków różnych autorów mija się z celem. Spoko, do testów itp. to tak, ale by zrobić fajnie wyglądającą gierę trzeba czegoś więcej.
Zależy. Zawsze można uznać to za punkt wyjścia i nieco przerobić.

Offline Vipa

  • Redaktor

  • +1
# Styczeń 09, 2013, 20:43:00
No tak, ale mimo wszystko zachęcam do zachowania jakiegoś stylu. Jak scena jest spójna to nawet najgorsze modele są ok :).

Offline koirat

  • Użytkownik

# Styczeń 10, 2013, 00:39:35
@up Lekko hiperbolizujesz, ale plusa dalem :)

Offline Xender

  • Użytkownik

  • +4
# Styczeń 10, 2013, 01:45:24
- bez hostingu się pogubi (dropboxy i rapidshary przecież expirują),
IMHO powinien być mocny nacisk na uploadowanie tego na OpenGameArt (lub inną, ale już istniejącą i dobrze znaną stronę tego typu). Po prostu szkoda, żeby wszystko kiblowało na "jakiejś nikomu nie znanej stronie w nikomu nie znanym języku" - jak już się otwierać, to na cały świat.

Oczywiście backup można trzymać też lokalnie.

Offline Rybopiotr

  • Użytkownik

  • +1
# Styczeń 10, 2013, 19:42:49
Cytuj
Rybopiotr- jak coś takiego organizujesz, to może sam też wyślesz jakiś model na początek? :P
Zrobię, spokojnie. Może nawet jakiś mały set się przygotuje :D

Offline Rybopiotr

  • Użytkownik

  • +1
# Styczeń 16, 2013, 02:35:45
Mały dowód że nie próżnuję i zacząłem prace:

Offline koirat

  • Użytkownik

# Styczeń 16, 2013, 02:57:27
@up Chyba zapomniałeś dodać tego emotikona  -> ;) na końcu swojej wypowiedzi ;)