Autor Wątek: [PhysX] Ragdoll problem z pozycją i orientacja.  (Przeczytany 1918 razy)

Offline kokos22

  • Użytkownik

# Grudzień 31, 2012, 12:29:40
Postanowiłem napisać ragdoll, wszystko ładnie szło, aż dotarłem do momentu gdzie trzeba ustawić orientacje i pozycje każdej z ogrowskich kości na podstawie tych physX`a. Korzystająć z funkcji typu convertWorldPositionToLocal() cały model wariuje. Jakieś rady jak to zrobić ?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline conx

  • Użytkownik

# Wrzesień 25, 2013, 12:16:09
Nie wiem czy Ci pomoge. Kiedys mialem problem z obracaniem obiektu za myszka.
Okazalo sie ze w najlepiej jako punkt odniesienia uzyc wewnetrznego piwota obiektu. Nie jakis globalny punkt w przestrzeni.
Sprawe zalatwia w lookAt i setDirection drugi parametr LOCAL.
Np. : lookAt(vector3,LOCAL) - poszukaj w dokumentacji.