Autor Wątek: onGameStart New York 2013  (Przeczytany 2098 razy)

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe blog

# Grudzień 03, 2012, 14:58:27
Po dwóch polskich edycjach onGameStart (2011 i 2012) postanowilem pomoc rozwijac sie takze developerom za oceanem, i w Marcu 2013 ruszamy z onGameStart w Nowym Jorku. W zeszlym tygodniu uruchomilem stronę, jest to prawdopodobnie 1sza strona konferencji stworzona calkowicie w WebGL, sterujemy znanym z poprzedniej, Warszawskiej edycji, kosmonautą zwiedzając planety po których spacerują speakerzy. Z każdym z nich można porozmawiać i dowiedzieć się o czym będzie mówił i kim jest. Otwarty jest także formularz prerejestracyjny oraz 'Call for Papers' w ktorym czekam na propozycje ciekawych talkow. Gra dziala tylko w przegladarkach wspierajacych WebGL.



PROSZĘ, naprawcie wysylanie formularza poprzez ctrl+s bo zabija to moją produktywnosc na forum od kilku ladnych miesiecy jesli nie lat:).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2012, 15:08:02 wysłana przez MichalBe »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline 11

  • Użytkownik

# Grudzień 03, 2012, 15:40:07
Niezbyt dopracowana ta gra.

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe blog

# Grudzień 03, 2012, 16:10:30
Tzn? Napisz co nie działa itp. to w miare mozliwości poprawię.

Offline 11

  • Użytkownik

# Grudzień 03, 2012, 16:11:30
+ Kiepskie wykrywanie kolizji
+ Przenikanie przez obiekty
+ Wcisnąłem klawisz myszy i teleportowało mnie nie wiem gdzie

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe blog

# Grudzień 03, 2012, 17:18:48
Aha, czyli nic konkretnego tylko biadolenie żeby potrolować, spoko :).

Offline Rokuzo

  • Użytkownik
    • Masz na sprzedaż klucze do cs go?

# Grudzień 03, 2012, 17:45:53
Co do kolizji to reakcja na nią ssie.
Sam bym nie zrobił lepiej ale i tak stwierdzam, że jest słaba.

Zamiast cofać postać na poprzednią pozycję lub co tam jest, lepiej byłoby nie pozwolić tej postaci tego kroku następnego zrobić. Bo tak mamy efekt zacięcia się odgrywania animacji ruchu, gdy wchodzimy w ścianę + "drganie" postaci spowodowane cofaniem się postaci na miejsce z przed kolizji.

Ogólnie raz reakcja na kolizję działa ok, a raz słabo.
Ponad to kamera zabawnie się przybliża gdy wchodzę na tą flagę czy co to tam jest. Takie przeskoki.
Przenikanie postaci przez obiekty typu np. kryształy i wariująca kamera w ich okolicach.

Podsumowując powinniście jeszcze trochę nad tą stroną popracować ;)
(fajnie widzieć, że WebGL na cóś takiego pozwala, gra z przed kilku ładnych lat.. ale jest)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2012, 17:50:59 wysłana przez Rokuzo »

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe blog

# Grudzień 03, 2012, 18:00:26
Co do kolizji to reakcja na nią ssie.
Sam bym nie zrobił lepiej ale i tak stwierdzam, że jest słaba.

Zamiast cofać postać na poprzednią pozycję lub co tam jest, lepiej byłoby nie pozwolić tej postaci tego kroku następnego zrobić. Bo tak mamy efekt zacięcia się odgrywania animacji ruchu, gdy wchodzimy w ścianę + "drganie" postaci spowodowane cofaniem się postaci na miejsce z przed kolizji.

Ogólnie raz reakcja na kolizję działa ok, a raz słabo.
Ponad to kamera zabawnie się przybliża gdy wchodzę na tą flagę czy co to tam jest. Takie przeskoki.
Przenikanie postaci przez obiekty typu np. kryształy i wariująca kamera w ich okolicach.

Podsumowując powinniście jeszcze trochę nad tą stroną popracować ;)
(fajnie widzieć, że WebGL na cóś takiego pozwala, gra z przed kilku ładnych lat.. ale jest)

Wiesz, to jest na dobrą sprawe proof of concept i strona informacyjna konferencji a nie komercyjny produkt, niemniej caly czas cos dłubiemy i pewnie niektore rzeczy poprawimy. Dzieki za konstruktywne uwagi :).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2012, 18:05:40 wysłana przez MichalBe »

Offline koirat

  • Użytkownik

# Grudzień 03, 2012, 18:18:43
Biorąc pod uwagę iż nie jest to gra jako taka a jedynie ma przekazać pewne informacje jest ok.

Poniżej przedstawiam kilka elementów które "kolą w oczy":

Brak płynnego obracania postaci, w ogóle brak płynnej zmiany kierunku.
Animacja, która nie wydaje się być zależna od prędkości poruszania.
Bugi z kolizjami i kontrolą postaci: Podchodzę do mini krateru i nie mogę iść dalej bo jest kolizja, więc trzymając przycisk do przodu naciskam skok, ale i tak nie mogę przeskoczyć krateru bo cały czas trzymałem przycisk do przodu.
Po śmierci jakieś przelatywanie przez planetę do miejsca startu. Lepiej jak by wtedy kamera leciała jakoś po orbicie planety.

[edit]
Dodatkowo bugi gdy idziemy i trzymamy wciśniętą spacje.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2012, 18:22:17 wysłana przez koirat »