Autor Wątek: LevelDesign.pl  (Przeczytany 3347 razy)

Offline koirat

  • Użytkownik

# Listopad 13, 2012, 10:32:28
Cytuj
Albo forum max3d.pl? Czemu polski grafik/level designer miałby szukać innego miejsca w sieci?
Może nie szukać bo:
Nie zna języka Angielskiego.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +1
# Listopad 13, 2012, 10:42:11
Może nie szukać bo:
Nie zna języka Angielskiego.
To wtedy powinien poszukać kursu języka angielskiego. ;)

Offline Szajni

  • Użytkownik
    • Portfolio

  • +3
# Listopad 13, 2012, 13:01:15
Cytuj
Ale nie mam na celu podkopywać inicjatywy porywania się na duże rzeczy. Ja po prostu stwierdzam, że trzymanym w rękach obiektem jest motyka. :)

Ponieważ? Tłumaczysz się kolejną krytyką - ogólnikami, nie podając żadnych argumentów. Zresztą, co za różnica :)

Cytuj
No, tych parędziesieciu level designerów w Polsce zapewne doda taką stronę do dziesiątek obserwowanych i będzie czerpać stąd wiedzę.
Skąd bierze się przekonanie, że ludzie pracujący w branży poświęcą temu miejsce swój czas zamiast szperać po globalnych zasobach? Albo forum max3d.pl? Czemu polski grafik/level designer miałby szukać innego miejsca w sieci?
Nie troluję, nie sakram, pytam. Żeby nie było ;)

Jak już pisałem Krzysztofowi, dla mnie nikt tam wchodzić nie musi. Ja sobie po cichutku będę budował bazę artykułów, tekstów i treści starając się to rozwijać. Strona nie jest przeznaczona stricte dla projektantów poziomów; osoby w ogóle zainteresowane tematyką gier również znajdą tam coś dla siebie - opinie, komentarze od strony konsumentów również są przydatne.
Cytuj
I kto już tam jest poza tobą? :)

Strona działa od dwóch dni. Póki co zamieściłem "reklamę" jedynie tutaj oraz na stronie cdaction. Uważam, że jeśli chodzi o liczbę wyświetleń i odsłon to i tak uzyskałem dobry wynik na start w dodatku z małą ilością treści w środku. W ciągu jednego dnia otrzymałem kilka maili o współpracy i pytania dotyczące tworzenia gier/level designu. Teoretycznie to nic, ale w praktyce bardzo mnie taki feedback satysfakcjonuje, cieszy i motywuje.





Offline jjoker8

  • Użytkownik

  • +1
# Listopad 13, 2012, 16:53:27
Uważam że inicjatywa jest trafiona. Oczywiście ktoś kto profesjonalnie zajmuje się projektowaniem poziomów więcej wiedzy znajdzie na worldofleveldesign.com czy innym anglojęzycznym portalu, ale przecież jest tyle gier z możliwością modowania czy tworzenia własnych lokacji w których pojawia się multum amatorskich poziomów, że zainteresowanie ze strony amatorów może być duże, a nie każdy nastolatek chcący zrobić własną planszę do counter-strike będzie się motywował do nauki angielskiego, którego i tak w szkole ma powyżej uszu. Mam nadzieję że pojawią się jakieś konkretniejsze arty bo to co narazie jest to oczywiste oczywistości.

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Listopad 13, 2012, 20:58:54
Przy okazji tego tematu wspomnę o innej inicjatywie: https://www.facebook.com/EngineDev Kolega który utworzył tą stronę prosił mnie o jej zareklamowanie :) Ma to być w założeniu strona o pisaniu silników do gier, bo wszyscy piszą o tworzeniu gier, a o samych silnikach jest mniej. Strona w sensie profil na Facebook. Jak duże szanse powodzenia ma ta inicjatywa, sami oceńcie.

Offline Xender

  • Użytkownik

  • +3
# Listopad 15, 2012, 11:16:47
@up - ja zawsze słyszałem, że na Warsztacie jest dużo silnikologii.

Inicjatywa jest wyłącznie w ramach ryjoksiążki, czy jest może w planach normalna strona, dla ludzi niepraktykujących tego zła? :P