Autor Wątek: Wygładzanie tekstury, sampler, shader, direct 3d9  (Przeczytany 773 razy)

Offline Plej

  • Użytkownik

# Listopad 11, 2012, 16:31:28
Witam wszystkich. Od razu przejdę do sprawy: mam problem z shaderem który ma za zadanie wygładzać teksturę.
// Global variables
sampler2D Tex0;
sampler2D Overlay : register(s2);
sampler2D img;
 
texture MyTexture;
sampler MySampler =
sampler_state
{
        Texture = <MyTexture>;
        MinFilter = Linear;
        MagFilter = Linear;
        AddressU = Clamp;
        AddressV = Clamp;
};
 
float4 TextureLookupPS( float2 vTexCoord : TEXCOORD0 ) : COLOR
{
        return tex2D( MySampler, vTexCoord );       
 
}

 Kod ten teraz owszem wygładza teksturę obiektu, ale chodzi mi o wygładzenie jednego z samplerów = Overlay'a (jest on wcześniej wczytywany do obiektu, i razem z teksturą tworzy całość, lecz potrzeba go wygładzić ponieważ przy obrocie obiektu jest on poszarpany).
 Próbowałem już kilku sposobów i wydaje mi się że powinienem zamienić samplera (sampler2D) na teksturę (texture), aby dodać go do dalszej obróbki (wygładzania). Czy ktoś zna się w tym temacie i może mi napisać jak to zrobić? Może od razu wygładzać próbkę (sampler) ale w jaki sposób? Dodam jeszcze, że jestem raczej amatorem jeśli chodzi o ten język.
 Czekam na odpowiedź i z góry dziękuję.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych