Autor Wątek: Explosive Hamster Exhibition Compo!  (Przeczytany 30694 razy)

Offline Remblej

  • Użytkownik

# Listopad 11, 2012, 21:46:29
Dokładnie, kiedy następny ? ;]

Jeszcze 5 osób nie oceniło

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline jelcynek

  • Użytkownik

  • +2
# Listopad 11, 2012, 21:57:19
Może zrobić z tego cykliczną imprezę. Na przykład co miesiąc. Dodatkowo można by zrobić to w formie ligi. W grudniu by mógł pójść pilotażowy drugi kompot, a od nowego roku ruszyć ligę.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Listopad 11, 2012, 22:05:07
3 punkty: Reg
2 punkty: JasonVoorhees
1 punkt:   PoD

Arthes - Chyba ci kolizje szwankują. Poza tym, "kill everything" a czerwone trza omijać...

JasonVoorhees - Grafika mnie zabiła xD Ale sterowanie trochę niewygodne. Powinien być celownik. No i zanim przeczytałem readme to tylko z pięści nawalałem - też fajnie ^^

Jelcynek - Nie odpaliło mi (program przestał działać).

PoD - Zarąbista muzyka! I ten Microsoft Sam :P Ale gierka za prosta, i nie ma sposobu na wyłączenie gry.

Queader - Alleossochodzi?

Reg - Pomysł dobry, to raz. Wykonanie dobre, to dwa. Ale na początku jest trochę trudno, ale jak się już ogarnie i zamknie wszystkie klapy to jest za łatwo.

Remblej - Nie podoba mi się że wszystko takie małe.

SeaMonster131 - Jeb xD

ΨΧΞ - Nie mam Androida.

Offline Remblej

  • Użytkownik

# Listopad 11, 2012, 22:08:57
popieram jelcynka.
cykliczna impreza ? jaknajbardziej
tylko nie jestem juz tak przekonany do ligi
« Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2012, 22:12:02 wysłana przez Remblej »

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Listopad 11, 2012, 22:51:34
Xirdus: Nie jest za łatwo tylko nie doczekałeś tego co jest dalej. Zamknięte włazy same się otwierają po jakimś czasie, coraz szybciej.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Listopad 11, 2012, 23:16:29
Xirdus: Nie jest za łatwo tylko nie doczekałeś tego co jest dalej. Zamknięte włazy same się otwierają po jakimś czasie, coraz szybciej.
Pierwszą falę włazów zamknąłem w jakieś pół minuty. Potem grałem jeszcze z minutę - nie zauważyłem żadnego przyspieszania włazów, więc dałem se spokój.

Gdybyś zrobił tak, że "niewidzialny progress bar trudności" napełnia się szybciej gdy wszystkie włazy są zamknięte, to byłoby miodzio.

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

# Listopad 12, 2012, 02:02:57
PoD (3 punkty) - Fajna muza. Dźwięki i grafika pasują. Niezły klimat to wszystko buduje ;)

Xirdus (2 punkty) - Autka z GTA, lubię proste pomysły, fajnie wykonane ;)

SeaMonster131 (1 punkt) - to naprawdę cichy helikopter :D A "jeb" przy kolizji... dobre :)

Arthes - fajny, pomysł, wykonanie trochę gorsze, ale nieźle wybrnąłeś z przydzielonego tematu :)

Remblej - Fajna grafika, ale trzeba się mocno postarać, aby "guma" trafiła ten mały statek ;)

Queader - nie wiem o co chodzi, jakieś sterowanie, czy tylko ruszające się ludziki?

Jelcynek - używam Linuksa, nie odpaliło mi się pod Wine   

Reg - niestety Twoja praca też niestety nie lubi się z Wine

ΨΧΞ - uruchomiłem na swoim Samsung Galaxy Pro (Android 2.2) no i idzie sobie murzyn w dół, traci punkty napotykając białych, ale nie da się nim sterować. Tak czy inaczej, respekt, że na samym Andku to robiłeś :)

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

  • +1
# Listopad 12, 2012, 08:18:49
murzyn jest zbyt kozacki, zeby nim sterowac - tam sie tapuje cele dla murzyna ;)

Offline Avaj

  • Użytkownik

  • +2
# Listopad 12, 2012, 11:41:17
Może zrobić z tego cykliczną imprezę. Na przykład co miesiąc. Dodatkowo można by zrobić to w formie ligi. W grudniu by mógł pójść pilotażowy drugi kompot, a od nowego roku ruszyć ligę.
Chcesz to organizuj, do 3h compo nie trzeba długiej organizacji, wystarczy raptem 5-7 dni przed (jak ktoś do tego czasu się nie kapnie że jest to i tak by się nie kapnął). Jakby ShadowDancer nie był chętny to ja też mogę być organizatorem (tym bardziej, że ostatnio kodzenie gier w compo mi nie idzie).

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Listopad 12, 2012, 16:57:10
Przepraszam, ale nie byłem w stanie pisać gry na compo po imprezie. Aczkolwiek miałem ekstra temat i pewnie coś mini w 3 godziny dzisiaj spróbuje skodzić :D

Offline Queader

  • Użytkownik

# Listopad 12, 2012, 17:06:20
Arthes - Gra grywalna, a kolizje nie przeszkadzają za bardzo.
JasonVoorhees - Ale dlaczego poczta?... :)
Jelcynek - Gra niestety nie działa :(
PoD - Fajna muzyczka i grafika, a w dodatku gra się przyjemnie.
Reg - Wszystko działa jak powinno, otwieram i zamykam ścieki (2376 pkt)
Remblej - Mi guma bez problemu trafia w statek :D
SeaMonster131 - Helikopter, bez śmigiełka, czyli cichy odrzutowiec ;)
Xirdus - Te samochody są z GTA?
ΨΧΞ - Niestety brak androida :/

3pkt - JasonVoorhees
2pkt - SeaMonster131 
1pkt - Arthes


//Co do mojej gry (Elderly Office) to klikanie w tych ludków powinno naliczać punkty, niestety collision boxy nie działają poprawnie :(


Offline PoD

  • Użytkownik

# Listopad 12, 2012, 18:59:13
Arthes - Coś zdecydowanie za szybko mi chodzi niestety... I jakieś błędy w kolizji są.
JasonVoorhees - Epickie. Szkoda, że nie odkryłem, jak puścić broń.
Jelcynek - Brak XNA niestety. A zgodnie z zaleceniem nie ściągałem.
Queader - Chodzi taaaak woooolnoooo, że naprawdę nie wiem, na czym gra polega.
Remblej - A to z koleji tak szybko, że nie jestem w stanie uniknąć żadnej brązowej smugi.
Reg - Och, chyba najlepiej wykorzystany tytuł z tematu. I to bez dwóch zdań.
SeaMonster131 - Ten obrazek w tle powtarzający się w koło macieju sprawił, iż miałem wrażenie kręcenia się w kółko. ;)
Xirdus - Game maker? Na szczęście mi się grało słabo i nie mam dylematu moralnego.
ΨΧΞ - Próbowałem, nie odpaliłem. Widocznie za dużą pierdoła jestem jeśli o to chodzi. I tak wielki respect, bro.

3 pkt - Reg
2 pkt - JasonVoorhees
1 pkt - SeaMonster131

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

# Listopad 13, 2012, 00:21:48
Nieniejszym z przyjemnością ogłaszam wyniki:

Pierwsze miejsce z wynikiem 21 punktów zdobył JasonVoorhees!

Drugie miejsce, 12 punktów: Reg

Trzecie miejsce i 8 punktów, otrzymują Pod i SeaMonster131

Na czwartym miejscu z wynikiem 2 punkty znaleźli się Arthes i Xirdus

Piąte miejsce z 1 punktem zajmuje ΨΧΞ


+----------------------------------------------------------+
Jest ktoś chętny podjąć się realizacji za miesiąc?
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2012, 00:35:25 wysłana przez ShadowDancer »

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Listopad 13, 2012, 01:33:35
Czwarte miejsce, nienajgorzej :)

Brawa dla wszystkich uczestników!

Tak sobie myślę czy by nie rozwinąć tej mojej gry do czegoś naprawdę grywalnego. Mam nawet na to kilka pomysłów (przede wszystkim policja w prawdziwego zdarzenia, podążająca za graczem; wtedy można się pokusić o takie rzeczy jak blokady drogowe).

Jest ktoś chętny podjąć się realizacji za miesiąc?
Ja w sumie mógłbym, jak nic nie wypadnie.

Offline SeaMonster131

  • Użytkownik

# Listopad 13, 2012, 17:02:10
Gratuluje wszystkim! :)