Autor Wątek: [Physx/C++/Ogre] Zawijanie terenu  (Przeczytany 1853 razy)

Offline kokos22

  • Użytkownik

# Listopad 03, 2012, 13:29:03
Mam problem z kamerą i dziwnym zjawiskiem zawijania terenu. Nie wiem w jaki sposób przeskalować jednostki physxa z tego powodu skaluję ogrowskie.(1 jednostka ogra = 1 metr physx`a). Co za tym idzie, gdy ustawię kamerę tuż nad terenem, aby ładnie oglądać bohatera,kamera zawija część terenu.Myślę że to wina tego, iż kamera znajduje się bardzo nisko tuż przy ziemi. Jak temu zaradzić, ewentualnie jak przeskalować physX`owskie jednostki?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Listopad 03, 2012, 15:11:14
NxReal scale = 1.0f;   // scale is meters per PhysX units
gPhysicsSDK->setParameter(NX_VISUALIZATION_SCALE, 0.5*(1/ scale));