Autor Wątek: The Legend of Canvas  (Przeczytany 1464 razy)

Offline Astisus

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Listopad 02, 2012, 12:27:14
Jako, że WSoC się skończyło zakładam tu nowy topic.

The Legend of Canvas to gra wzorowana na starszych grach z popularnej serii "The Legend of Zelda". Gracz ma na celu zabijać wszystkich przeciwników jakich spotka, a także zdobywania jak największej ilości rupii.

Jest to gra przeglądarkowa, która wykorzystuje dobrodziejstwo HTML5. Aktualnie gra posiada (w skrócie):
  • proste AI przeciwników
  • "ekwipunek" (miecz, tarcza)
  • przedmioty (bloki, słoje, skrzynie, dźwignie, tablice)
  • sklepy
  • NPC

Sterowanie:
  • W,A,S,D - chodzenie
  • Q - podnoszenie, rzucanie, pchnięcie dźwigni, otwieranie skrzyń
  • E - przewroty
  • R - przechodzenie między lokacjami
  • F - używanie przedmiotu
  • SPACJA - atak/zatwierdzanie odpowiedzi
  • STRZAŁKI - wysuwanie/wsuwanie "menu broni dodatkowej"/zmiana odpowiedzi w sklepie

Gra poprawnie działa w Chrome (zalecam), FF i Operze (lecz tu mogą występować poważne błędy).

Jeśli znajdziecie błędy - będę wdzięczny. Czekam też na wasze opinie.

Stary temat: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=25586.0
Projekt: http://warsztat.gd/projects/legend_of_canvas
Gra: http://www.canvas-legend.xaa.pl
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2012, 12:49:18 wysłana przez Astisus »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline 11

  • Użytkownik

# Listopad 02, 2012, 12:35:02
Sterowanie?

Offline Astisus

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Listopad 02, 2012, 12:41:02
W,A,S,D - chodzenie, a reszta jest opisana na tabliczkach (czym dalej, tym więcej się dowiadujesz). Wystarczy podejść do tabliczki i na nią "spojrzeć" (odwrócić się w jej kierunku), ale zaraz w pierwszym poście  napiszę całość.

Offline 11

  • Użytkownik

# Listopad 02, 2012, 12:43:32
Pierwsze uwagi:
+ potworek zaklinowal sie w narozniku
+ wykrywanie kolizji troche slabe

Offline Skull

  • Użytkownik

# Listopad 02, 2012, 13:35:48
Ogólnie gra jest ciekawa, ale strasznie mnie też denerwuje ten system kolizji, popracuj nad nim.

Offline Astisus

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Listopad 25, 2012, 23:14:10
Udało mi się napisać nowe AI dla przeciwników (filmik: http://warsztat.gd/video/1380/nowe_ai_dla_mobow), a także powiększyć "okno" gry. Następnym krokiem jest dodanie do gry łuku i paru innych drobiazgów, a następnie wykonanie nowych, większych map.

Offline Astisus

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Grudzień 17, 2012, 23:17:42
Do gry dodany został bumerang (zamiast łuku). Przepisałem NPC, pojawił się "zasięg" przeciwników (filmik: http://warsztat.gd/video/1409/bumerang_poprawione_npc). Teraz spokojnie mogę zabrać się za edytor map, a także same mapki. Myślę, że grywalna wersja z mapami pojawi się do końca stycznia.