Autor Wątek: [Blender]Model postaci z animacją szkieletową.  (Przeczytany 4450 razy)

Offline kokos22

• Użytkownik

# Październik 09, 2012, 19:18:43
Witam, jakiś czas temu zacząłem mały projekcik na silniku ogra. Wszelkie innowacje w moim silniku testuję na
ogrowskim "ninja.mesh", jednak dotarłem do momentu gdzie jeden model to za mało, nawet do testów.Na modelowaniu czy animowaniu nie znam się kompletnie a potrzebuję jakiegoś prostego modelu postaci z jedną nawet bardzo prostą animacją. Znajdzie się ktoś chętny pomóc ?(Model chcę wykorzystywać wyłącznie do testów)

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Avaj

• Użytkownik

# Październik 09, 2012, 19:36:22
Z góry ci powiem, że zapomnij, nikt ci modelu nie zrobi, ale łap to http://www.ogre3d.org/tikiwiki/Sinbad+Model

Offline kokos22

• Użytkownik

# Październik 09, 2012, 20:43:40
Z sindbadem jest ten problem, że wywala błąd w stylu "za dużo kości przypiętych do vertexa " czy cos w podobie.

Offline toxic

• Użytkownik

# Październik 09, 2012, 21:00:56
A co Ty potrzebujesz? .blend'a , czy wystarczą Ci same modele juz w formacie ogra (tj .mesh i .skeleton, czy jak one się tam nazywały)?

Offline .:NOXY:.

• Użytkownik

• +1
# Październik 09, 2012, 21:56:55
Tu masz model dwarfa: http://3dgep.com/?p=1356 przekonwertuj sobie czyms

Offline kokos22

• Użytkownik

# Październik 10, 2012, 16:30:14
A co Ty potrzebujesz? .blend'a , czy wystarczą Ci same modele juz w formacie ogra (tj .mesh i .skeleton, czy jak one się tam nazywały)?
Wystarczy mi model w formacie ogra i plik ze szkieletem, jeśli nie ma takiej możliwości .blend też się nada.

Offline toxic

• Użytkownik

# Październik 10, 2012, 16:45:39
Gierki, które współtworzyłem, posiadają trochę modeli z animacjami szkieletowymi. Myślę, że jeśli chcesz do celów testowych, to nie sądzę, by się ktoś miał obrazić jak je sobie podbierzesz z paczek: http://systemszok.wikispaces.com/Pobierz , http://amatorskagra.wikispaces.com/Download