Autor Wątek: Grafik 3d - poszukuje projektu / zleceń  (Przeczytany 2964 razy)

Offline StK Uriziel

• Użytkownik

• +2
# Październik 03, 2012, 13:27:55
Witam, jestem grafikiem który game artem zajmuje się od jakiegoś czasu, w związku z tym postanowiłem wyjść z ukrycia i zdobyć trochę doświadczenia. Modele które wykonuję to hard surface (broń, pojazdy, propsy), styl który preferuję jest realistyczny, organiki nie modeluję ze względu na tak zwany "brak ręki do tego".
Poszukuję projektu do którego można by dołączyć jako grafik 3d, ewentualnie zleceń na pojedyncze modele. Co do projektu to raczej unikam wszelkich mmo rpg (z wiadomych względów, chyba że jest już na takim etapie że realnie jest szansa na ukończenie).
Do swojej pracy podchodzę bardzo poważnie, więc oczekuję podobnego podejścia z drugiej strony.

Oferuję:
- modelowanie high poly, low poly
- wypalanie normal map z modeli hp na lp
- teksturowanie modeli

soft na którym pracuję:
-blender, photoshop, xNormal

portfolio:
http://kamilboruc.daportfolio.com/

ps. taka dodatkowa informacja dla ewentualnych zainteresowanych, jako że pracuje zawodowo, grafiką zajmuję się w wolnym czasie popołudnia/weekendy

Zainteresowane osoby proszę o kontakt na pw lub maila z portfolio.
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2012, 02:09:13 wysłana przez StK Uriziel »

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline flexi

• Użytkownik

# Październik 03, 2012, 13:37:56
Bardzo ladne modele :-)

Offline koirat

• Użytkownik

# Październik 03, 2012, 14:44:44
Modele solidne.
Ćwicz również modele biologiczne, może być ciężko od tego uciec.

Offline jjoker8

• Użytkownik

# Październik 03, 2012, 16:01:30
modele ładne, ale ten kontener na pewno ma aż >1000 face'ów? Chyba ci się pomyliło coś :)

Offline koirat

• Użytkownik

# Październik 03, 2012, 17:21:53
Ten kontener z dużym prawdopodobieństwem ma 1000+ trisów. Wystarczy spojrzeć na mesha i drobne elementy 3d które go tworzą. Pytanie tylko czy warto było.

Offline StK Uriziel