Autor Wątek: Crossword Fit  (Przeczytany 5440 razy)

Offline zxc

  • Użytkownik

# Październik 07, 2012, 13:32:56
Mam skrypt, który tworzy kopię projektu na dropboxie z aktualną datą.

Te biblioteki nie były dostępne w .swc, dlatego wylądowały w src do skompilowania. Biblioteki w .swc trzymam oddzielnie. Dopóki kompiluje się wystarczająco szybko, żeby o tym nie myśleć - to jest wystarczająco dobra praktyka.


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kuba D.

  • Użytkownik

# Październik 07, 2012, 13:40:22
Elegancka gierka, pomysł dobry, wykonanie jak najbardziej pro. Trudność moim zdaniem dobrana optymalnie - nie za prosto, nie za trudno, rośnie w optymalnym tempie. Gameplay bardzo intuicyjny, od razu wiadomo o co chodzi.

Kontrola wersji w przypadku flashowych gierek które można zrobić w dwa tygodnie imo nie ma sensu, zwłaszcza, że najwięcej jest tam pracy z assetami i dopracowaniem strony wizualnej a nie z samym kodem.

Btw te 25k lini to nie jest wcale dużo, zdarzyło mi się przekraczać we flashu taki loc i to sporo ( i to licząc tylko same pliki źródłowe, nie to co siedzi w timelinie jako skrypty do klatek)

A co do kasy.. Próbowałeś to gdzieś w jakiś sponsoring zapakować ?

Offline zxc

  • Użytkownik

# Październik 07, 2012, 13:52:36
Sponsoring i portale flashowe mam w miarę obcykane, ale nie chcę tej gry tak sprzedawać. Interesuje mnie samodzielna konwersja darmowych graczy w płacących klientów.

Offline rhdbisgrt

  • Użytkownik

# Październik 07, 2012, 16:24:03
Właśnie cloca używałem. Wyniki jednak są sensowne, ale nie umiem ich posortować według katalogu - wtedy możnaby lepiej przyswoić ogólną strukturę.

raport cloca jest za duży na forum, dodaję w załączniku
-Playtomic nie jest mój, to biblioteka
-Sfxr nie jest mój
-Gamersafe nie mój
-Mochi nie moje
-jest tu cały mój framework ze wszystkimi mniej lub bardziej potrzebnymi elementami
-kod poszczególnych ekranów jest w katalogu /src/Menu
-kod gameplaya w src/Game
-najwięcej kodu gameplaya jest w klasie Wordspace, która odpowiada za całą interakcję na ekranie gry
-duża klasa LevelSelection odpowiada za cały ekran wyboru poziomu
-Jest tu trochę starych klas, których poprzednie wersje chciałem zachować

Acha, ok, to teraz jasne, Ogolnie wyszloby mi ze
masz tego z polowe mniej niz 25K bo policzyles
z zewn libami i stary nieuzywany kod, no to teraz
w miare jasne

Offline zxc

  • Użytkownik

# Październik 07, 2012, 16:30:45
Nie połowę, ale jakieś 8k można potrącić.  Do tego są tam rzeczy, które napisałem wcześniej i używam między projektami. Tak czy inaczej to jest liczba, która nic nie znaczy.