Autor Wątek: Crossword Fit  (Przeczytany 5149 razy)

Offline zxc

  • Użytkownik

  • +5
# Październik 03, 2012, 12:06:25
Cześć,

stworzyliśmy grę słowną Crossword Fit, która może zainteresować społeczność Warsztatu.

Grajcie teraz pod adresem http://CrosswordFit.com

To najprostsza gra z możliwych, co nie znaczy, że łatwa. Na każym poziomie dostajemy zestaw słów, które możemy przesuwać i obracać. Celem jest ułożenie ich w krzyżówkę. Na późniejszych poziomach pojawiają się dodatkowe elementy, takie jak słowa na suwakach albo słowa sklejone ze sobą.

Duża część gry jest dostępna za darmo, ale dodatkowe urozmaicenia i wyzwania dostępne są tylko dla posiadaczy konta premium.

Zapraszam na http://crosswordfit.com.

Aktualizacji możecie się spodziewać na naszych profilach społecznościowych:
Twitter: https://twitter.com/CrosswordFit
Facebook: http://www.facebook.com/CrosswordFit

Jeśli macie jakieś pytania lub opinie, z chęcią na nie odpowiem.

Piotr Iwanicki
zxc
Zespół Crossword Fit.

Grafikę do gry przygotował Michał Adamiec.
Programowanie backendu i ogólne wsparcie techniczne zapewniał Kos.
« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2012, 12:58:49 wysłana przez zxc »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Październik 03, 2012, 12:24:12
Osom! Świetny pomysł i, z tego co widzę do tej pory, bardzo dobra realizacja.

Duże kudos :)

Offline flexi

  • Użytkownik

# Październik 03, 2012, 12:31:44
Profesionalnie zrobiona, pomysl fajny, troszke trudne :-) ogolnie super

Offline zxc

  • Użytkownik

# Październik 03, 2012, 12:37:59
Dzięki!

@flexi: rozwiń troszke trudna - dokąd doszedłeś? Drugi poziom z pierwszego zestawu, czy trzeci był trudny? Odblokowałeś drugi set?

Offline flexi

  • Użytkownik

# Październik 03, 2012, 12:46:23
Na poczatku mialem problemy, nie do konca rozumialem co trzeba robic, ale teraz rozumiem : )

level 3 - dosc trudny , problem z jednym slowkiem ;P

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Październik 03, 2012, 12:58:33
Mała sugestia po kilkunastu minutach gry: animacje zaczynają być lekko irytujący. Mogłyby być mniej "bouncy", albo po prostu nieco szybsze.

Offline zxc

  • Użytkownik

# Październik 03, 2012, 13:03:03
@flexi: dzięki. Tutorial trochę kuleje, mam już wypisanych sporo poprawek w tym zakresie.
@Xion: animacje między poziomami, wszystkie wjazdy i wyjazdy paneli na ekran? Czaję. Tu jest zawsze trudno uzyskać równowagę. Większośc jest do przeklikania, ale zrobię z tym coś jeszcze.

Offline matexpol

  • Użytkownik

# Październik 03, 2012, 13:09:21
Super pomysł, wykonanie na poziomie :) Trudna giera, ale nie brałbym tego jako wadę - jednak odpalając 3. planszę z 2. zestawu ilość słów mnie przeraziła i zaprzestałem grania :D No i przesiedziałem trochę dłużej na 2. planszy 1. zestawu. Ale ogólne wrażenia bardzo pozytywne :)

Offline zxc

  • Użytkownik

# Październik 03, 2012, 13:12:46
@matexpol: dzięki! Jeśli gra jest tak trudna, że wyłączasz, to ja raczej biorę to jako wadę :).

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Październik 03, 2012, 13:38:21
@zxc: Tak, dokładnie te. To pewnie kwestia subiektywna, ale gdybyś zrobił je np. 20% krótsze, to efektowność specjalnie by nie ucierpiała, a używalność by wzrosła :)

Co do poziomu trudności, to nie jest jakiś wysoki :) W zasadzie tylko wyzwania czasowe są jakoś kłopotliwe. Jest natomiast całkiem dobrze wyważony jesli chodzi o wzrost w kolejnych levelach w ramach tego samego seta. Inaczej jest jednak między setami: dodanie ograniczeń (jeden wiersz/kolumna, złączenie wyrazów) jest często wręcz ułatwieniem - w końcu mniejsza przestrzeń rozwiązań do przeszukania ;-)

Co do spraw ogólnych: planujecie wersję mobilną? Z taką gierką można spokojnie powalczyć w iOS AppStore, a w Play Markecie zmieść 99% innych produkcji :)

Offline zxc

  • Użytkownik

# Październik 03, 2012, 13:59:14
@Xion: no właśnie od algorytmicznej strony podchodząc, to dalsze sety są łatwiejsze. W sumie zrozumiałem to dosć późno, bo punktem wyjścia było, że pierwsze poziomy są bazą, a dalsze są wariacją na jej temat. Przy czym dodając ograniczenia ruchu w istocie łamigłówki stają się prostsze. Może w ogóle należałoby zacząć od łamigłówek ze sliderami. To wymagałoby jednak pewnej przebudowy.

Wersja mobilna jest w planach, ale najpierw chcę ruszyć z wersją online, bo na tym polu czuję się trochę pewniej.


Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Październik 03, 2012, 14:30:03
A tak z ciekawości: etapy są generowane czy tworzone ręcznie? Zauważyłem że niektóre mają więcej niż jedno rozwiązanie (aczkolwiek nie każde pokrywa wszystkie gwiazdki), więc nie jestem pewien.

Offline zxc

  • Użytkownik

# Październik 03, 2012, 14:36:42
Generowane, jak najbardziej. Duży napis "generating" na początku poziomu właśnie to miał komunikować. Nie zrobiłbym tyle tego ręcznie :). Nie liczyłem ilości rozwiązań, ale zasadniczo w tych bardziej dowolnych łamigłówkach zawsze jest ich kilka, czasem nawet więcej niż jedno pokrywające wszystkie gwiazdki.

Offline matheavyk

  • Użytkownik
    • rabagames.com

# Październik 03, 2012, 16:50:00
"Follow us to to unlock" w idealnym momencie, kiedy już grasz na tyle długo, żeby być gotowym coś poświęcić, ale jeszcze nie na tyle, żeby się znudzić grą.

Ogólnie profesjonalnie wygląda. Ja nie miałem żadnych problemów ze sterowaniem, dla mnie jest intuicyjne.

A te animacje faktycznie trochę za długie. Przeszkadza czekanie na nowy ekran.

Offline Raptor

  • Użytkownik

# Październik 03, 2012, 17:28:31
Gra bardzo przyjemna, ale rzeczywiście im dalej tym prościej. Poziom trudności na pewno nie jest za wysoki, bez większych trudności przeszedłem wszystko co było dostępne (łącznie z wyzwaniami czasowymi). Szczerze mówiąc nie zwróciłem uwagi na te animacje, dopóki nie przeczytałem o tym, że przeszkadzają. Po tym przyjrzałem się im i... nadal mi nie przeszkadzają :P 42 złote to trochę dużo za odblokowanie kilku poziomów w takiej grze, no ale może na zachodzie ktoś da te 12 dolarów.