Autor Wątek: Wybór silnika do gry MMO via client  (Przeczytany 10255 razy)

Offline wietrzyk

  • Użytkownik

# Październik 01, 2012, 23:44:12
Wstawienie modelu i podczepienie prostego kontrolera to niezbyt dużo, ale na początek coś.

Zacznij od modyfikacji już istniejących gier, pobaw się skryptami, modelami, animacjami, zobaczysz z czym to się je i wtedy ocenisz na ile dajesz sobie rade.

Ja zaczynałem od modyfikowania, najpierw proste podmiany tekstur, później modeli, jak już ogarnąłem podstawy to pisałem własne nieskomplikowane dialogi, tworzyłem małe mapki. W ten sposób ogarniesz podstawy działania i tworzenia gier.

Kieruj się zasadą od ogółu do szczegółu. Pytaj ludzi, czytaj tutoriale, sam nieco kombinuj, nikt Einsteinem się nie urodził, każdy ciężko pracuje na swoją wiedzę, szlifuje umiejętności często długie lata.
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2012, 23:47:25 wysłana przez wietrzyk »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych