Autor Wątek: Wybór silnika do gry MMO via client  (Przeczytany 10028 razy)

Offline Zoltar

  • Użytkownik

# Wrzesień 26, 2012, 15:51:12
Powiem krótko, chcę tworzyć gry na gotowym silniku. Mówisz o programowaniu, to pojęcie jest dość obszerne. Mógłbyś to jakoś sprecyzować?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline flexi

  • Użytkownik

  • +1
# Wrzesień 26, 2012, 16:12:52
obszerne ? nie rozumiem cie, nawet na gotowym silniku trzeba pisac kod : )

Po twoich postach wnioskuje ze nie masz pojecia jak taka gra powstaje :)

Offline Zoltar

  • Użytkownik

# Wrzesień 26, 2012, 17:07:46
Już mamy z kumplem pierwsze efekty ;d

http://imageshack.us/f/405/beztytuuivk.png/

Offline flexi

  • Użytkownik

# Wrzesień 26, 2012, 17:35:52
Ciekaw jestem czy kupili licencje na Unity3D Pro.

Offline Zoltar

  • Użytkownik

# Wrzesień 26, 2012, 17:52:12
Ciekaw jestem czy kupili licencje na Unity3D Pro.

Oj to tylko na próbę, przecież nie będę z tego czerpał zysków. Za kilka dni pokaże coś więcej. Już sobie wyobrażam wasz śmiech xD

Offline Jog

  • Użytkownik

# Wrzesień 26, 2012, 18:17:59
Zoltar, po trialu pamiętaj o niekomercyjnej licencji PRO. Grosze w porównaniu z normalną, a gdy uda się ukończyć grę po prostu zakupisz komercyjną.

Offline Zoltar

  • Użytkownik

  • +1
# Wrzesień 26, 2012, 18:36:02
Zoltar, po trialu pamiętaj o niekomercyjnej licencji PRO. Grosze w porównaniu z normalną, a gdy uda się ukończyć grę po prostu zakupisz komercyjną.

Taki własnie mam plan :) Jeszcze zobaczycie, że zrobię hita xD

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

  • +8
# Wrzesień 26, 2012, 18:55:27
Taki własnie mam plan :) Jeszcze zobaczycie, że zrobię hita xD
No ;)

Offline koirat

  • Użytkownik

# Wrzesień 26, 2012, 22:26:57
Zoltar, po trialu pamiętaj o niekomercyjnej licencji PRO. Grosze w porównaniu z normalną, a gdy uda się ukończyć grę po prostu zakupisz komercyjną.
Czy mógłbyś rozwinąć temat ?
Za Googlowałem i wszedłem na stronę Unity3d ale w sklepie nic nie znalazłem.

Offline Jog

  • Użytkownik

# Wrzesień 26, 2012, 22:53:57

Offline flexi

  • Użytkownik

# Wrzesień 26, 2012, 22:58:48
No tak ale trzeba byc chyba studentem, a skad wiesz ze on jest ? :)

Offline Jog

  • Użytkownik

  • +2
# Wrzesień 26, 2012, 23:01:26
Wróżę z nicków ;)
A nawet jeżeli nie jest, to na wersji darmowej można bardzo dużo wyciągnąć, szczególnie po wgraniu przeróżnych rzeczy z asset store (które są bardzo często darmowe).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2012, 23:35:13 wysłana przez Jog »

Offline koirat

  • Użytkownik

# Wrzesień 27, 2012, 00:05:45
Studentem już nie jestem, wersje darmową mam, a nawet załapałem się jak rozdawali wersję na mobilne za darmo. Ale testowanie cieni oraz profiler to coś co by mi się bardzo przydało.

Offline Jog

  • Użytkownik

# Wrzesień 27, 2012, 00:13:12
http://u3d.as/content/indeego-games/graphical-object-profiler/2pC
http://u3d.as/content/univerb-gaming-studios/benchy/38K
Tutaj masz profilery, jeden jest darmowy. Nie wiem co prawda na jakim stoją poziomie, ale bez problemu możesz poszukać na forum Unity.
Inne rzeczy też spokojnie znajdziesz.

Offline iniside

  • Użytkownik

# Wrzesień 27, 2012, 21:27:59
No tak ale trzeba byc chyba studentem, a skad wiesz ze on jest ? :)
Być studentem, a raczej mnieć dokumenty uprawniajce do takiej zniżki to żadna sztuka. Zapisujesz sie na jakieś darmowe studium, bierzesz papiery, kupujesz po studenckiej cenie. Profit (;.