Autor Wątek: Etharnion RPG 1.0 - new version  (Przeczytany 7423 razy)

Offline kula

  • Użytkownik

# Październik 04, 2012, 22:43:59
Wow, naprawdę szybko poprawiasz błędy (chociaż do oznaczenia wersji możnaby dołożyć jeszcze jedną liczbę, żeby każde było unikalne).

Kamienie niby są, ale i tak trzeba każdą ścieżkę przynajmniej raz przejść pieszo (a trasę między Monvill i Serenis nawet dwa razy, chyba że coś pominąłem), a ze względu na niewielką liczbę questów później już za dużo się między miastami nie podróżóje (przynajmniej ja nie miałem takiej potrzeby). A mapa staje się mała dopiero po jej poznaniu, wcześniej nie wiadomo, czego się spodziewać.

Co do widoczności w pionie, to może trochę za mało czasu w grze spędziłem, ale wydawało mi się, że jest niewielki margines pomiędzy zauważeniem potworków i byciem zauważonym (i koniecznością rozpoczęcia walki).

Niektóre opcje w dialogach (dot. handlu i nauki) nie powinny przypadkiem być dostępne nawet po ich użyciu?

Tak mi jeszcze do głowy przyszło, że dość denerwująca jest konieczność poczekania na zakończenie animacji ataku, żeby użyć któregoś przedmiotu (najczęściej miksturki) klawiszem skrótu 0..9. Może opłacałoby się dodanie jakiegoś systemu zapamiętującego wciśnięcia klawiszy?

I planujesz może opcję zmiany obłożenia klawiszy? Bo o ile wygląda ono na dość podobne do tego z Gothic'ów, o tyle jest dosyć niepraktyczne (szczególnie tyczy się to 'L' i 'I'), a wolnego miejsca bliżej 'w' i 's' jest naprawdę sporo :)

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2012, 22:49:56 wysłana przez kula »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Październik 04, 2012, 23:01:11
Oznaczę nową wersję jak będzie więcej zmian, poprawienie kilku bugów to jeszcze za mało ;)

Zrobienie sprintu wymagałoby dodania jakiegoś typu energii żeby nie biegać cały czas, ale naprawdę nie widzę takiej potrzeby. Kamienie teleportacyjne zostały dodane po to, aby gra się nie znudziła ciągłym pokonywaniem tej samej trasy (np. gdy sobie przypomnisz że masz gdzieś oddać questa), ale te pierwsze 2 razy można ją przejść :)

Co do zauważenia przez potworki, to akurat zależy czy stoją przodem czy tyłem do Ciebie ;) A w razie czego możesz im zawsze uciec.

System walki został zaprojektowany w ten sposób, aby wykonywać w danym czasie jedną akcję. Nie wiem, jak by się sprawdziło zapamiętywanie klawiszy aby wykonać następną akcję bezpośrednio po skończeniu poprzedniej, ale całkiem niezły pomysł, niewykluczone że go wykorzystam.

Zmiany przypisania klawiszy nie planowałem, trochę roboty by było, a ten z Gothica właśnie wydał mi się dość intuicyjny ;)

Pozdrawiam.

edit:
Cytuj
Niektóre opcje w dialogach (dot. handlu i nauki) nie powinny przypadkiem być dostępne nawet po ich użyciu?
Nie jest to błąd ale pewne ograniczenie mojego systemu dialogów, który automatycznie wyklucza daną opcję dialogową po jej wybraniu, tak więc jeśli po handlu stwierdzisz że czegoś zapomniałeś kupić, trzeba wyjść z rozmowy i wejść jeszcze raz. Ale zobaczę czy dałoby się to łatwo zmienić.
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2012, 23:05:38 wysłana przez Adam27 »

Offline novy.80

  • Użytkownik

# Październik 14, 2012, 19:28:54
Pobrałem gierke i pograłem trochę. Odczucia jak najbardziej pozytywne. Pracując w pojedynkę musiałeś wlożyć w to ogromną ilość pracy. I jeszcze to openGl...Szacun

W tygodniu będę miał więcej czasu, i spróbuję ją przejść. Na chwilę obecną nie ma negatywnych uwag, więc ich nie piszę ;D