Autor Wątek: Silnik graficzny z dostępem do kodu [OpenGL 3.3]  (Przeczytany 1851 razy)

Offline KeeL

  • Użytkownik

# Wrzesień 05, 2012, 23:05:07
Cześć,
Mam prośbę, czy moglibyście mi podrzucić linków do silników graficznych, mogą być też blogi, itp.
Chodzi mi o małe produkcje, z dostępem do kodu i pisane w OGLu powyżej 3.0 ;).

Pozdrawiam KeeL

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline flexi

  • Użytkownik

# Wrzesień 05, 2012, 23:18:03
Google jest przyjazne, i nie gryzie ;)

OpenGL 3 open source engine

Offline hfjh

  • Użytkownik

# Wrzesień 05, 2012, 23:58:13
sourceforge.net/projects/xreal/ - port silnika Quake3 pod OpenGL3.

Offline KeeL

  • Użytkownik

# Wrzesień 06, 2012, 18:53:20
Google jest przyjazne, i nie gryzie ;)

OpenGL 3 open source engine

Ja się nie pytam o byle który silnik z google, tylko takie godne uwagi.
Ciężko jest wyłapać z google coś dobrego, bo dużo jest zaczętych a nieskończonych, pisanych w fixed pipeline itd dlatego napisałem tutaj post, bo na pewno każdy napotkał się na coś ciekawego i teraz może się ze mną podzielić ;) .

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 06, 2012, 18:56:56

Offline flexi

  • Użytkownik

# Wrzesień 06, 2012, 19:07:55
silnik w opengl 3 na fixed pineapple ? skad masz takie informacje?

Offline KeeL

  • Użytkownik

# Wrzesień 06, 2012, 19:19:25
silnik w opengl 3 na fixed pineapple ? skad masz takie informacje?

Chodziło mi, że silnik jest opisany inaczej niż jest w rzeczywistości.