Autor Wątek: [C++]Pobieranie pozycji i orientacji kości względem świata.  (Przeczytany 2329 razy)

Offline kokos22

  • Użytkownik

# Sierpień 30, 2012, 20:32:15
Mam duży  problem z odnalezieniem pozycji i orientacji konkretnej kości względem świata. Szukałem odpowiedzi na forum ogra ale niestety nie znalazłem.

Wybaczcie mój pośpiech ale ten problem rozwiązałem.
Pobieranie orientacji : bone->convertLocalToWorldOrientation(bone->_getDerivedOrientation()Pobieranie pozycji : Vector3 pos = ent->_getParentNodeFullTransform() * bone->_getDerivedPosition();
*************************************************************************************
W mej głowie niestety narodził się kolejny pomysł, na przeszkodzie któremu stają braki w kwesti odnajdywania wielkości tj. długości i obwodu każdej z kości.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 30, 2012, 21:19:34 wysłana przez kokos22 »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Sierpień 31, 2012, 14:27:06
Cytuj
W mej głowie niestety narodził się kolejny pomysł, na przeszkodzie któremu stają braki w kwesti odnajdywania wielkości tj. długości i obwodu każdej z kości.
Kości nie mają żadnych fizycznych rozmiarów. Każda kość to układ współzrędnych (pozycja i obrót), do którego możesz przykleić cokolwiek.

Offline koirat

  • Użytkownik

# Sierpień 31, 2012, 15:43:39
Jeśli chodzi o długość to w niektórych wypadkach możesz ją zasymulować poprzez pobranie odległości pomiędzy pozycją kości ojca i kości dziecka.

Ale tak jak już wspomniał Krzysiek kość to pozycja, obrót również może pojawić się skala.