Programowanie > Literatura

Introduction to 3D Game Programming with DirectX 11

(1/3) > >>

tomaszwir:
Witam!

Zobaczyłem że wyszła kolejna część owej książki: http://www.amazon.com/Introduction-3D-Game-Programming-DirectX/dp/1936420228
Jak myślicie, czy warto ją kupić ? Patrzyłem że polskie księgarnie mają ją w ofercie za około 180zł.
Może ktoś ją już kupił ? Sam nie wiem na ile wiarygodny jest opis z amazon ponieważ w jednym z opisów widziałem że jest rozdział pokazujący techniki rysowania dynamicznego nieba, kaskadowe cienie itp a w tym opisie już nic na ten temat nie ma. Może wie ktoś gdzie jest dokładny spis treści ?

Kurak:

--- Cytat: tomaszwir w Sierpień 22, 2012, 13:54:42 ---Patrzyłem że polskie księgarnie mają ją w ofercie za około 180zł.

--- Koniec cytatu ---
Dolicz sobie $10 za przesyłkę do ceny z amazona, zwykle wyjdzie sporo taniej niż w polskich księgarniach. Jeśli kupujesz więcej na raz, to sprawdź też amazon.co.uk, od 25 funtów przesyłka jest darmowa.

To taka ogólna uwaga, na temat samej książki nie mam nic do powiedzenia ;)

quaikohc:
Ja kupiłem, jestem w jednej trzeciej. Czytałem też dwie poprzednie edycje. Spis treści, kod źródłowy i artykuły uzupełniające są na stronie autora: d3dcoder.net. W porównaniu do poprzedniej jest dużo nowych tematów graficznych nie związanych już tak bardzo ściśle z directxem np. ssao i parę innych. Książka jest tak samo dobra, albo i lepsza od poprzednich części. Opisane są wszystkie najnowsze featury directxa. Dwie wady: pierwsza drobna - cały przykładowy kod jest pod feature level 11, więc na starszych kartach trzeba czasami trochę przerabiać, żeby go odpalić. Druga - dla mnie dość duża: cały kod korzysta z effect frameworka i funkcji d3dxa, których nie ma w najnowszym sdk (tego z windowsa 8) więc każdy przykład trzeba mocno przerabiać, żeby ruszył  (ale to tylko jeżeli nie chcesz korzystać już z D3DXa). Wadę tą niweluje trochę to, że na stronie do ściągnięcia są 2 duże artykuły i sample o tym jak stworzyć aplikację w metro i jak napisać renderer do fontów/spritów bez effect frameworka i d3dxa.

tomaszwir:
Dzięki za informację, jednak nie nic na temat dynamicznego nieba i cieni kaskadowych a szkoda ponieważ specjalnie dla tego chciałem kupią tą książkę.

.:NOXY:.:
Przeciez w GPU Gems jest od zabicia tutkow na temat nieba,scatteringu , CSM itd ,itp. i to jeszcze online i za darmo ;)

www.nvidia.com

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej