Autor Wątek: Introduction to 3D Game Programming with DirectX 11  (Przeczytany 4730 razy)

Offline tomaszwir

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2012, 13:54:42
Witam!

Zobaczyłem że wyszła kolejna część owej książki: http://www.amazon.com/Introduction-3D-Game-Programming-DirectX/dp/1936420228
Jak myślicie, czy warto ją kupić ? Patrzyłem że polskie księgarnie mają ją w ofercie za około 180zł.
Może ktoś ją już kupił ? Sam nie wiem na ile wiarygodny jest opis z amazon ponieważ w jednym z opisów widziałem że jest rozdział pokazujący techniki rysowania dynamicznego nieba, kaskadowe cienie itp a w tym opisie już nic na ten temat nie ma. Może wie ktoś gdzie jest dokładny spis treści ?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2012, 13:56:14 wysłana przez tomaszwir »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kurak

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2012, 14:01:55
Patrzyłem że polskie księgarnie mają ją w ofercie za około 180zł.
Dolicz sobie $10 za przesyłkę do ceny z amazona, zwykle wyjdzie sporo taniej niż w polskich księgarniach. Jeśli kupujesz więcej na raz, to sprawdź też amazon.co.uk, od 25 funtów przesyłka jest darmowa.

To taka ogólna uwaga, na temat samej książki nie mam nic do powiedzenia ;)

Offline quaikohc

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2012, 14:14:05
Ja kupiłem, jestem w jednej trzeciej. Czytałem też dwie poprzednie edycje. Spis treści, kod źródłowy i artykuły uzupełniające są na stronie autora: d3dcoder.net. W porównaniu do poprzedniej jest dużo nowych tematów graficznych nie związanych już tak bardzo ściśle z directxem np. ssao i parę innych. Książka jest tak samo dobra, albo i lepsza od poprzednich części. Opisane są wszystkie najnowsze featury directxa. Dwie wady: pierwsza drobna - cały przykładowy kod jest pod feature level 11, więc na starszych kartach trzeba czasami trochę przerabiać, żeby go odpalić. Druga - dla mnie dość duża: cały kod korzysta z effect frameworka i funkcji d3dxa, których nie ma w najnowszym sdk (tego z windowsa 8) więc każdy przykład trzeba mocno przerabiać, żeby ruszył  (ale to tylko jeżeli nie chcesz korzystać już z D3DXa). Wadę tą niweluje trochę to, że na stronie do ściągnięcia są 2 duże artykuły i sample o tym jak stworzyć aplikację w metro i jak napisać renderer do fontów/spritów bez effect frameworka i d3dxa.

Offline tomaszwir

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2012, 14:37:31
Dzięki za informację, jednak nie nic na temat dynamicznego nieba i cieni kaskadowych a szkoda ponieważ specjalnie dla tego chciałem kupią tą książkę.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Sierpień 22, 2012, 15:06:16
Przeciez w GPU Gems jest od zabicia tutkow na temat nieba,scatteringu , CSM itd ,itp. i to jeszcze online i za darmo ;)

www.nvidia.com

Offline tomaszwir

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2012, 15:14:02
Wiec albo ze mną jest coś nie tak albo jest tylko jeden art na temat scatteringu w gpu gems 2 ale nigdzie nie mogę znaleźć kodów źródłowych tego scatteringu.

Offline Veldrin

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2012, 15:47:08
Są na stronie autora.

Offline tomaszwir

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2012, 16:04:00
O to chodzi ? http://sponeil.net/

Offline Veldrin

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2012, 22:27:52
Jeżeli szukasz implementacji modelu opisanego przez O'Neala w GPU Gems 2 to tak, dokładnie o to chodzi.

Offline bartis

  • Użytkownik

# Kwiecień 20, 2013, 21:47:07
Ja mam jeszcze pytanie co do samego amazona.com :
http://www.amazon.com/Introduction-3D-Game-Programming-DirectX/dp/1936420228
Pisze że wysyłka gratis ale na cały świat czy tylko w Ameryce ?

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Kwiecień 20, 2013, 21:58:20
Ja mam jeszcze pytanie co do samego amazona.com :
http://www.amazon.com/Introduction-3D-Game-Programming-DirectX/dp/1936420228
Pisze że wysyłka gratis ale na cały świat czy tylko w Ameryce ?
"Ship your items to a single U.S. address."