Autor Wątek: Atfenczurek Sombrero  (Przeczytany 6890 razy)

Offline kreis84

  • Użytkownik

  • +2
# Sierpień 19, 2012, 14:33:53
Miałem w planie coś bardziej ambitnego na Compo, ale wiem że się nie wyrobię czasowo, wrzucam więc to.

Atfenczurek Sombrero
Prosta platformówka, pisana w C# + XNA.
Z tego względu będzie można ją odpalić tylko na windzie, posiadającej .NET Freamework 4.
Główny zamysł jest taki: gruby meksykanin biegający za jedzeniem.
Konkretne rozwiązania / możliwości / logikę gry / wrogów / itd. wymyślam w trakcie kodzenia.
Co z tego wyjdzie? Nie wiem. Uczę się i bawię jednocześnie.
Na razie mogę powiedzieć że C# + XNA to wdzięczne połączenie do kodzenia prostych gier.

Link do projektu:
http://warsztat.gd/projects/atfenczurek_sombrero

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline kreis84

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2012, 00:20:08
Można obejrzeć już wstępny gameplay, oczywiście wiele się jeszce po zmienia.
W tej chwili, aby ukończyń level, należy najpierw odnaleźć Ronalda (on będzie serwował nam burgery w fast foodzie), a następnie usunąć wszystkie przeszkadzajki z planszy ( bo jak można wcinać smaczne junk-food, gdy w około kręcą się lekarze marudzący o diecie i szalone wagi?). Z tym że trzeba będzie uważać na kolejność. Możemy odciąć sobie dostęp do wyższych części planszy usuwając za wcześnienie któregoś z wrogów.
Rózne przeszkadzajki będą pełniły rózne funkcje, nie tak jak teraz: wszystkie powodują wybicie się grubasa wyżej do góry. Amunicja (sombrero którym grubas rzuca) będzie ograniczona, lecz będzie można zdobyć więcej w razie potrzeby.
Dojdą nowe tła i jakieś animacje na nich.

http://warsztat.gd/video/1284/pierwszy_gamplay
http://warsztat.gd/video/1285/atfenczurek_sombrero_mov2

I przepraszam za jakość filmików, najpier kompresja je rozmazała, a potem jeszcze YouTube pogorszył swoje.

Offline kreis84

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2012, 13:40:50
Pierwsze menu, co sądzicie?



Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Sierpień 25, 2012, 13:46:15
napisy trochę niewyraźne, ale Meksykanin udany :)

Offline jjoker8

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2012, 14:24:57
ogórek fajny, ale czcionka beznadziejna- zresztą na podstawie tego że każde "t" jest inne przepuszczam, że to nie font tylko zwykła bitmapa na każdym przycisku :).

Offline kreis84

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 25, 2012, 14:42:06

Poprawione.

- jjoker - masz rację to nie czcionka tylko bitmapy, a napisy ręcznie rysowane :)

Offline kreis84

  • Użytkownik

# Sierpień 26, 2012, 02:20:32
Menu opcji:

Tak wiem: rozdzielczość 1600 x 1900, już poprawiłem błąd :)

Ostateczna wersja menu:

Podaję link do obrazka zewnętrznego, ponieważ niektórzy użytkownicy portalu mają duży problem, gdy postępy wrzuca się na serwer stronki :/

Proszę o komentarze :)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2012, 02:36:34 wysłana przez kreis84 »

Offline St4rKiller070

  • Użytkownik

# Sierpień 26, 2012, 15:18:44
Prosisz o komentarze, a nawet nie dałeś screena jak ma wyglądać rozgrywka ;)
Menu na razie fajne, ale ja chcę widzieć gameplay.

Offline kreis84

  • Użytkownik

# Sierpień 26, 2012, 19:08:39
Screeny + krótkie filmiki są na stronie projektu (http://warsztat.gd/projects/atfenczurek_sombrero/info), ale może faktycznie powtórzę je tutaj...

Początki:


Zezowata waga:


A tu krótkie filmiki z gameplayu, tzn. z tego co na razie jest:
http://www.youtube.com/watch?v=ZgQsufcKL9s
http://www.youtube.com/watch?v=foAFSnkycbU&feature=relmfu

Acha i jeszce mam ogłoszenie:
- Jeśli ktoś (grafik) byłby zainteresowany pomocą przy tym projekcie (oczywiście amatorsko - nie odpłatnie :), to proszę o kontakt, na forum lub w komentarzach.

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 27, 2012, 00:45:06
aż się prosi o grafikę. Nie nie prosi, krzyczy "potrzebuje spritów! potrzebuje gimpa! ew. Photoshopa!" Nie krytykuje bo jak wcześniej wspominałem przy innym projekcie, nikogo nie należy gasić, najlepsze jest to że jest naprawdę masa ludzi który chce brać w tym konkursie udział chociaż nie ma NIC do wygrania prócz wiedzy :) więc podsumowując kip gołing :)

Offline kreis84

  • Użytkownik

# Sierpień 27, 2012, 18:57:19
Właśnie, woła: "grafiku, o mój grafiku, gdzie żeś Ty ?" :)

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 27, 2012, 21:53:56
hehe, myślę że jak zbudujesz sobie solidną partię kodu to przyda Ci się ona do przyszłych gier platformowych, no chyba że nie wiem lubisz ryć 30x to samo

Offline kreis84

  • Użytkownik

# Sierpień 29, 2012, 23:05:10
Ekran wyboru levelu:

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 30, 2012, 12:59:41
w osobnym oknie??

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Sierpień 30, 2012, 16:09:28
W sumie mnie też to zdziwiło: ustawienia i ekran wybierania są w osobnych oknach(?!). Pierwszy raz spotykam się z czymś podobnym.