Autor Wątek: DarkTerrain  (Przeczytany 12776 razy)

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Wrzesień 09, 2012, 14:16:25
Chyba lepiej jest mieć niedokładne tłumaczenie, które pozwoli domyślić się o co chodzi, niż brak tego tłumaczenia.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Wrzesień 09, 2012, 14:23:20
Myślę że Japończyk lepiej się domyśli o co chodzi grając w grę po angielsku niż przetłumaczoną przez tłumacza maszynowego na jego język. Poza tym, dlaczego uparliście się na japoński?

Offline m4tx

  • Użytkownik
    • m4txblog

  • +1
# Wrzesień 09, 2012, 14:28:40
Dajcie grę na Launchpada, to Wam społeczność przetłumaczy za darmo i niemaszynowo :P

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Wrzesień 09, 2012, 17:53:55
Poza tym, dlaczego uparliście się na japoński?

Nasze badanie rynku wykazało, że Japonia jest doskonałym miejscem dla artboxów :)

Dajcie grę na Launchpada, to Wam społeczność przetłumaczy za darmo i niemaszynowo :P

Ale DarkTerrain nie jest niestety opensource

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Wrzesień 09, 2012, 21:02:29
To dajcie osobne paczki językowe, tak aby społeczność mogła dotworzyć własne.

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Wrzesień 09, 2012, 21:19:53
Tak, DarkTerrain jest przyjazny dla modderów - w kilka minut można przetłumaczyć menu, edytując pliki. Potem pakujesz je do .zip lub .box i tak oto stworzyłeś własną paczkę gotową do upublicznienia. Następnie gracze otwierają paczkę DarkBoxerem, dwa kliknięcia i zainstalowane! Wkrótce pojawi się stroka DarkTerrain i kilkanaście tutoriali odnośnie modowania i tłumaczenia. Wczoraj zacząłem pracę nad "GodMode" - nie jest to jednak typowy tryb nieśmiertelności, lecz furtka, która pozwala graczom zedytować głębsze, systemowe tekstury (np. tło w menu, czy logo).

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Wrzesień 13, 2012, 22:18:21
Prace idą doskonale! Przebudowaliśmy system muzyki, dzięki czemu przejścia pomiędzy utworami są łagodne, a także wzrósł poziom FPS! Obecnie pracujemy nad systemem wczytywania. Dodano także system dnia/nocy
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2012, 00:05:13 wysłana przez matthewpl »

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Wrzesień 24, 2012, 20:01:50
Coś trochę tu cicho. Jeśli macie jakieś pomysły, komentarze, zastrzeżenia, to śmiało - piszcie! Bo obecnie siedzę nad kodem i zastanawiam się: co dodać?.

Offline Boski

  • Użytkownik

# Wrzesień 24, 2012, 20:25:14
zastanawiam się: co dodać?.
Sens! Bardzo fajnie w tym klimacie wyglądała by gra typu sandbox of god (lub alchemic, tytuły są różne, ale sens ten sam - łączysz różne żywioły i tworzysz sobie świat).

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Wrzesień 24, 2012, 21:18:55
Sens!

Tak, tego tej grze brakuje. Jednak nie chcemy jej przebudowywać. Dodatkowo Normal wyjechał sobie, Nomag coś rzadko wygląda, więc tylko ja zostałem do "domyślania sensu" :)

Ja chyba kojarzę gry, o które Ci chodzi - to falling sand. Dobrym przykładem tego gatunku jest The Powder Toy.

Offline Heniut

  • Użytkownik

# Październik 02, 2012, 19:14:13
Mam pytanie:
- jaki to język (stawiam na c#)
- jaki to silnik (xna, a może własny?)

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Październik 02, 2012, 23:45:29
Gra pisana w VC++ na bibliotekach DirectX.

Offline flexi

  • Użytkownik

# Październik 03, 2012, 00:10:46
na serio to piszecie w Managed C++ ? o_O

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Październik 03, 2012, 09:17:28
Może czegoś nie ogarniam, ale gdzie napisali ze używają managed?

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Październik 03, 2012, 16:54:00