Autor Wątek: Ostatni hołd  (Przeczytany 1150 razy)

Offline Boski

  • Użytkownik

  • +2
# Sierpień 17, 2012, 10:59:14
Postanowiłem zmienić nazwę "Zapomnianych opowieści" na bardziej pasującą do zarysu fabuły.

O fabule:
Gracz wciela się w posłańca z zamorskiej krainy, który przybywa do nieznanego mu królestwa w tym samym
celu co emisariusze z innych stron świata - Oddania ostatniego hołdu zmarłemu właśnie władcy. Tymczasem
na miejscu sprawy się komplikują, i posłaniec nie prędko wróci do domu...

Wykonanie:
Gra pisana w C++, wszystkie kolory to zasługa windows.h, korzystam z Visual C++ 2010 Express.

Co jest już zrobione, widać na poniższych screenach:
http://warsztat.gd/screens/5c434137c107588d10e25a700dec4b6f.png
http://warsztat.gd/screens/5ad8a162aaf5acb1479710efbbcfbc66.png
http://warsztat.gd/screens/d38411e888fdc265ae78977b3be23294.png
http://warsztat.gd/screens/878174cfb3881901004f2d85a768499b.png

Prace idą powoli z powodu innego projektu, ale jutro biorę się za inne zjawiska pogodowe
(deszcz, śnieg, opary na bagnach), oraz o ile mi się uda - animacje (wody i opadów).

Link do projektu na warsztacie:
http://warsztat.gd/projects/zapomnianeopowiesci/info
« Ostatnia zmiana: Sierpień 17, 2012, 11:01:57 wysłana przez Boski »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Boski

  • Użytkownik

# Sierpień 20, 2012, 13:01:54
https://docs.google.com/open?id=0B65n8wCcTRvLZ2o5dGpqUTVEbmc
Oto ogólne techdemo. Animowana woda, 3 stany pogody, masa bugów i pełno niedopracowanych rzeczy.
Za niedługo biorę się za ogarnięcie kodu i w końcu gameplay.
Sterowanie W/S/A/D / strzałki, literki jak w menu, 1/2/3 - zmiana pogody.
Z powodu dodawania bajerów zaczyna migotać. Zawsze można wyłączyć tryb dnia i nocy w opcjach (razem z pogodą).
Polecam dać kontynuuj przygodę, opcja nowa gra czasami szwankuje.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2012, 13:04:53 wysłana przez Boski »