Autor Wątek: Battlefleet of tomorrow  (Przeczytany 2762 razy)

Offline Humman

  • Użytkownik

  • +2
# Sierpień 15, 2012, 21:33:50
Witam, chciałem zaprezentować na WSoC 2012 tytułową grę, jest to gra o byciu kapitanem kosmicznego statku, na obecnym etapie rozwoju zmieniły się w porównaniu z początkową  koncepcja całej gry (zaskakujące nie) oraz kolor galaktyki :), ma ona bardziej sandboxowy charakter. Czyli w skrócie dostajesz mały, stary statek i trochę gotówki i szukasz szczęścia w po całej galaktyce podejmując wedle uznania różne zajęcia, takie jak: piractwo, walka z piratami, handel, praca najemnika dla różnych organizacji, wydobywanie materiałów, handel złomem :) itp. Jako wolny strzelec latasz sobie po układzie słonecznym a gdy dojdzie do jakiejkolwiek konfrontacji akcja przenoszona jest na przestrzeń kosmiczną w skali naturalniej gdzie można bezpośrednio sterować statkiem. Statek można wedle uznania budować z klocków w zintegrowanym edytorze.
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2012, 20:34:45 wysłana przez Humman »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Humman

  • Użytkownik

  • +4
# Październik 05, 2012, 20:47:19
Hej, chciałem poinformować że udało mi się zaimplementować sporą część elementów o których mówiłem w poprzednim poście, gra składa się z trzech trybów bitewnego, przygodowego(strategicznego) i edytora w którym trochę jak w minecrafcie można z klocków zbudować statek według swego widzimisię.
Ostatnią opublikowaną wersję można ściągnąć z http://www.indiedb.com/games/battlefleet-of-tomorrow/downloads/battlefleet-of-tomorrow-v02 , ale wersja na WSoC będzie w stosunku do nie ulepszona, teraz w edytorze się kupuje i sprzedaje nowe elementy a po bitwie niezależnie od rezultatu się zarabia w zależności od zadanych uszkodzeń.
Filmik "instruktażowy" do edytora http://www.youtube.com/watch?v=pt3UDDmxeq8

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 05, 2012, 22:22:58
Wygląda naprawdę nieźle. :)

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Październik 06, 2012, 16:26:52
wygląda fajnie, jakiś czas temu też miałem pomysł na coś takiego, ale na pomyśle się skończyło :)

Offline m4tx

  • Użytkownik
    • m4txblog

# Październik 06, 2012, 18:41:42
Rzeczywiście, ciekawie wygląda :)

Tak sobie tylko pomyślałem, że skoro już robisz to w Unity3D to może udostępnisz też wersję na Linuksa (i ew. inne platformy)? :)

Znalazłem też buga. Można podczas walki przelecieć przez planetę - brak kolizji :P

Offline Humman

  • Użytkownik

# Październik 06, 2012, 21:24:12
Wsparcie linuxa  na Unity będzie dopiero w wersji 4, na razie jest ona tylko jako preorder, wersja free będzie może w tym roku, niemniej konwersja na nowszą wersję zwykle nie jest bezproblemowa, np. z 3.4 na 3.5 przestawia strukturę obiektów na scenie. Na macOS moge za to skompilować.
Kolizę z planetą można rozwiązać na 2 sposoby albo katastrofa, albo wejście na orbitę czyli siła odpychająca a wcześniej przyciągająca.