Autor Wątek: Dig The World!  (Przeczytany 1488 razy)

Offline bleakdev

  • Użytkownik

# Sierpień 10, 2012, 13:43:02
1. Opis
Dig The World! - to gra strategiczna z grafiką podobną to tej znanej z Worms'ów. Na czym będzie polegał jej gameplay niech to na razie pozostanie tajemnicą, przynajmniej do czasu gdy zacznę go implementować ;) Dodam tylko, że w tym kierunku staram się zrobić coś czego jeszcze nie było.

2. Platforma
Gra będzie przeznaczona dla systemów operacyjnych z rodziny Linux oraz Windows. Piszę ją w tym pierwszym, dla drugiego kompilacje zacznę przygotowywać gdy pojawią się jakieś zalążki gameplay'u.

3. Postęp prac
Obecnie jestem na etapie kończenia prac nad framework'iem, a dokładniej refaktoryzuję kod bo straszny bałagan się zrobił.

Projekt na warsztacie http://warsztat.gd/projects/dig_the_world
« Ostatnia zmiana: Sierpień 10, 2012, 17:58:50 wysłana przez bleakdev »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline bleakdev

  • Użytkownik

# Sierpień 16, 2012, 15:45:29
Jako że należało by pokazać że nie stoję w miejscu przygotowałem dzisiaj film prezentujący wodę w grze (poniżej przedstawiam screen).
Niestety na screenie gdy woda jest w miejscu nie widać "załamań", dlatego zapraszam do zobaczenia filmu i komentowania http://warsztat.gd/video/1276
Poza pracą nad wodą w ostatnim tygodniu refaktoryzowałem kod i pracowałem nad wczytywaniem zasobów (właściwie to mi najwięcej czasu zajęło), teraz może jeszcze dodam parę efektów graficznych i przystąpię do pracy nad gameplay'em :)

Offline Jog

  • Użytkownik

# Sierpień 16, 2012, 15:50:21
teraz może jeszcze dodam parę efektów graficznych i przystąpię do pracy nad gameplay'em :)
Chrzanić kilka efektów graficznych, im wcześniej zrobisz gameplay tym szybciej zainteresujesz projektem. Szczególnie w grze 2D i to na dodatek takiej która ma mieć unikalną rozgrywkę. ;)

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Sierpień 16, 2012, 16:00:52
Świetna woda! Dbasz o szczegóły. Bąbelki!

Offline bleakdev

  • Użytkownik

# Sierpień 16, 2012, 16:15:56
@Kos Dzięki;) Racja,  przydały by się bąbelki.

@Jog masz rację, może już zacznę zajmować się tym gameplay'em. :) Tak to jest gdy dopiero co pozna się GLSL, chciałoby się programować tylko grafikę, szkoda, że reszta nie zrobi się sama.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2012, 17:43:15 wysłana przez bleakdev »

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Sierpień 16, 2012, 21:05:52
To nie ma tam bąbelków? Aha, nie ma, tylko gwiazdy prześwitują! No tak, nie zrozumiałem obrazka, ale wygląda przez to fajnie tak czy inaczej.

Offline bleakdev

  • Użytkownik

# Sierpień 16, 2012, 22:22:37
Bąbelki specjalnie jeszcze stworzę i postaram się aby były mniej równomierne niż gwiazdy, z kolei gwiazdy prześwitywać nie będą, bo dodam jeszcze jakieś tło ;)