Autor Wątek: Release wysypuje się z powodu braku .liba z Allegro  (Przeczytany 2370 razy)

Offline Kikert

• Użytkownik

# Sierpień 08, 2012, 18:49:13
Cześć,
napisałem grę i chciałem opublikować działający samodzielnie .exe. Niestety aplikacja po uruchomieniu wita błędem:

Gdzie mam zamieścić ten .dll? W Project properties ustawiłem potrzebne ścieżki itp.

Dodam jeszcze, że w obydwu trybach w Visualu wszystko działa prawidłowo.

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

• Użytkownik

# Sierpień 08, 2012, 18:55:06
Nie znam się na allegro, ale zapewne jak umieścisz tam gdzie plik *.exe powinno zadziałać.

Offline flexi

• Użytkownik

# Sierpień 08, 2012, 19:11:12
Folder z exe lub jesli sie myle moze byc takze system32

Offline Kikert

• Użytkownik

# Sierpień 08, 2012, 19:16:31
Skopiowałem .dll do folderu z exe, daje radę.

Jest jeszcze jeden problem - aplikacja tworzy okienko, ale oprócz niego otwiera się także konsola. Jak ją usunąć?

Konsola jest chyba otwierana jako pierwsza, bo wgrałem do aplikacji ikonę, która pojawia się na pasku zadań, a w okienkach tylko na konsoli.

Edit: Znalazłem. Dla potomnych: W Properties/Linker/System SubSystem na Windows.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2012, 19:37:41 wysłana przez Kikert »

Offline flexi

• Użytkownik

# Sierpień 08, 2012, 20:25:34
Edit: Znalazłem. Dla potomnych: W Properties/Linker/System SubSystem na Windows.
+ lub utworzyc projekt win32 :)

Offline Kikert

• Użytkownik

# Sierpień 08, 2012, 20:47:04
Ważne, że działa ;)

Udało mi się to skończyć, zapraszam do pobrania: http://warsztat.gd/projects/allegro_tetris

Offline Kikert

• Użytkownik

# Sierpień 08, 2012, 21:54:25
Wiem, że pewnie wszyscy oglądają mecz, ale jednak pojawił się drobny problem. Aplikacja działa prawidłowo na Win7, sprawdziłem na wielu systemach, ale na Vista się wysypuje (sprawdzałem tylko na jednym komputerze), nie wiem jak XP. Pojawia się następujący komunikat: