Autor Wątek: Robot RPG  (Przeczytany 24252 razy)

Offline Nest

  • Użytkownik

# Październik 07, 2012, 20:34:18

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Liosan

  • Redaktor

# Październik 08, 2012, 00:01:00
zajmuje 707mb po rozpakowaniu 1.2gb
o.0 Chyba właśnie pobiłeś rekord wielkości pracy na compo ;)

Liosan

Offline Nest

  • Użytkownik

# Październik 08, 2012, 00:12:34
nom ale będzie ważyć trochę mniej, zrezygnowałem np z dodawania kilku modeli o tym samym np, wcześniej miałem 15 wersji klifu i każdy był użyty po to by ominąć tak dużą powtarzalność w świecie, ale teraz po prostu są bardziej skomplikowane w nowych modelach i już tak bardzo tego nie widać, ale z drugiej strony dochodzą mapy domków i sub mapy do nich, roboty, obiekty wyposażenia. itp itd. zobaczymy jak to będzie, do 10 na pewno jeszcze wiele nie będzie tym bardziej że z drugiej strony dusi mnie i uczelnia i robota więc musiałem lekko zwolnić, przez to między innymi przechodzę na model minecraftowy.

Offline Frondeus

  • Użytkownik

  • +1
# Październik 08, 2012, 09:46:02
Mozna prosić o jakiś filmik? Ani Maca ani Windowsa nie mam :c

Offline Nest

  • Użytkownik

# Październik 08, 2012, 10:16:23
Narazie takiego nie mam bo by się cieły przy nagrywaniu. Postaram się zrobić screeny

Offline rhdbisgrt

  • Użytkownik

# Październik 08, 2012, 17:01:24
nom ale będzie ważyć trochę mniej, zrezygnowałem np z dodawania kilku modeli o tym samym np, wcześniej miałem 15 wersji klifu i każdy był użyty po to by ominąć tak dużą powtarzalność w świecie, ale teraz po prostu są bardziej skomplikowane w nowych modelach i już tak bardzo tego nie widać, ale z drugiej strony dochodzą mapy domków i sub mapy do nich, roboty, obiekty wyposażenia. itp itd. zobaczymy jak to będzie, do 10 na pewno jeszcze wiele nie będzie tym bardziej że z drugiej strony dusi mnie i uczelnia i robota więc musiałem lekko zwolnić, przez to między innymi przechodzę na model minecraftowy.

Moje wychodzi na to standardowe pytanie - mozesz powiedziec ile lini kodu liczy twoja gra na obecnym etapie? (bez kodu zewnetrznego, liczy sie wlasnorecznie wytworzony).


Offline Nest

  • Użytkownik

# Październik 08, 2012, 18:20:05
Do post-procesingu używam dwóch/trzech wewnętrznych, resztę takich jak chodzenie, doczytywanie lvl, motionblur cykl dnia i nocy, ai itp są pisane własnoręcznie przeze mnie w tej wersji z 22/08 jest ich jeszcze mało, jest za duży przesyt tymi wszystkimi zbędnymi ficzerami itp itd. kiedyś jak liczyłem ale to jeszcze przed tą wersją to nie wiem nie pamiętam może 400 linijek (mało było w tedy) ale sobie nie dam ani nawet małego palca uciąć, teraz tego nie będę liczył bo nie ma na to czasu trzeba zrobić jak najwięcej do 10tego.

A czemu o to pytasz? jakieś zarzuty czy jak?

Offline rhdbisgrt

  • Użytkownik

# Październik 08, 2012, 19:03:32
Do post-procesingu używam dwóch/trzech wewnętrznych, resztę takich jak chodzenie, doczytywanie lvl, motionblur cykl dnia i nocy, ai itp są pisane własnoręcznie przeze mnie w tej wersji z 22/08 jest ich jeszcze mało, jest za duży przesyt tymi wszystkimi zbędnymi ficzerami itp itd. kiedyś jak liczyłem ale to jeszcze przed tą wersją to nie wiem nie pamiętam może 400 linijek (mało było w tedy) ale sobie nie dam ani nawet małego palca uciąć, teraz tego nie będę liczył bo nie ma na to czasu trzeba zrobić jak najwięcej do 10tego.

A czemu o to pytasz? jakieś zarzuty czy jak?

Kazdego o to pytam bo to mnie ciekawi ... Ilosc linijek okresla mw skale projektu. Jak dasz rade to policz z grubsza ile licza wszystkie linijki twojego kodu i podaj info

Offline Nest

  • Użytkownik

# Październik 08, 2012, 19:48:56
jak znajdę na to czas to why not, a jeśli nie to pewnie po 10 dopiero, sama skala projektu? teraz wydaje się być jeszcze mała, ale ma być coraz większa, powtórzę się jeszcze raz ale samo na to wskazuje przejście na minecraftowy model, czyli aktualizacje projektu i dodawanie nowych rzeczy. Sam jeszcze nie wiem czy w przyszłości gra nie przerodzi się w mmo, pierwszym podstawowym konceptem była gra wieloosobowa jak w mc.

Offline Liosan

  • Redaktor

  • +4
# Październik 08, 2012, 21:43:50
Ilosc linijek okresla mw skale projektu.
E tam, przy grach to akurat tak jest, że większość roboty to nie idzie w linie kodu tylko w całą resztę - skrypty, assety, levele, balans, design, teksty... Silniki to można tak mierzyć, ale nie RPGi :)

Liosan

Offline Cerberus

  • Użytkownik
    • Moja strona

  • +3
# Październik 08, 2012, 21:46:44
“Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.”

Bill Gates

Offline Nest

  • Użytkownik

# Październik 09, 2012, 00:14:25
Cerberus  - dobre

Domek. - jak widać mapa jeszcze rozgrzebana, dlaczego wydaje się tak ludzki? bo jednak testowa łem wszystko trochę i myślę że to będzie ciekawy element fabularny, dlaczego np. domy wyglądają tak a nie bardziej jak te sterylnie wykonane przez roboty. Chciałbym by w grze pojawiła się religia coś na wzór dzieci atomu z f3 z tym że tutaj roboty wyznawały by coś w stylu ludzi chociaż nie określały by ich tak bo przecież nie wiedzą co to człowiek.


Offline Nest

  • Użytkownik

# Październik 09, 2012, 15:51:23
rhdbisgrt - 3535

Offline rhdbisgrt

  • Użytkownik

# Październik 09, 2012, 16:12:11
rhdbisgrt - 3535

tyle ma caly kod :?
To by wychodzilo na okolo kilka malych plikow po kilkaset lini? Tylko tyle serio? A jaki to jezyk? Szczerze mowiac nie mam bladego pojecia jak sie klepie w unity..
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2012, 17:08:28 wysłana przez rhdbisgrt »

Offline Nest

  • Użytkownik

# Październik 09, 2012, 16:19:27
i java i c# pisze się tylko rzeczy np. prosty skryp jak "jak klikasz to rób to" i co niektóre wychodzą po 7-8 linijek