Autor Wątek: Robot RPG  (Przeczytany 24250 razy)

Offline Boski

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2012, 00:21:50
Według mnie to tak jak jest teraz jest bardzo klimatycznie, i nie zmieniał bym :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Pewu

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2012, 16:23:52
Chodzi o kontury? Nie, nie pasowałoby. Moim zdaniem powinieneś posiedzieć nad robotem, żeby miał jakąś animację jeżdżenia, bo strasznie sucho to wygląda, można odnieść wrażenie, że tylko teren się przesuwa, a my stoimy. :P

Mimo wszystko jest fajnie. :)

Offline prrrszalony

  • Użytkownik

# Sierpień 26, 2012, 14:01:16
Jak dla mnie każda mocniejsza interwencja w to co masz zwyczajnie zabije urok tego co pokazałeś na początku. Moim zdaniem lekkie rozbicie tekstur plamami jak w Team Fortress dodałoby lekkiego urozmaicenia kolorystycznego, a nie byłoby tak mocne jak te normalki, które z bliska wyglądają bardzo realistycznie. Zobacz tutaj http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=73559
Domyślam się, że jak masz cały arsenał postprodukcji z unity pro, to kusi, żeby wszystko wpakować do gry, ale weź pod uwagę, że jak dobrze to na screenach może wyglądać w ruchu może bardzo męczyć. Im dalej, tym mniej spójne i czytelne screeny dodawałeś, aż skończyłeś z jakimś lasem. To Twoja decyzja, ale ja bym sobie go odpuścił, poszukał zgeometryzowanych drzew jak te kwiatki albo w ogóle udawał je hexami.
Kusi mnie, żeby zaproponować swoją pomoc, szczególnie, że też robię grę ze światem na hexach w 3D ;)
Powodzenia :D

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 27, 2012, 00:39:15
tzn. pomysł z malowaniem jak w tf2 jest ciekawy, chciałbym z niego skorzystać ale obecnie w 99.9 procentach zrezygnowałem z tekstur na rzecz użycia wyłącznie normal map nakładanych na kolory. co do różnych możliwości unity to nie, okres kiedy pchało się wszystko na kamerę już dawno leży w koncie, tak się nie da, pchaniem różnych post procesów nie zyskuje się lepszego efektu a jedynie wyciskacz sprzętu który. Nawiązując do drzewek, trochę ich po testowałem problem jest taki że żadne jakoś mi nie odpowiadały poza tym modele uzyskiwane w innych programach (mówie w kontekście drzew) nie uzyskam wind-zona(na którym mi poniekąd zależy). co oznacza że jeśli porwę się na coś ekstrawaganckiego to pozostaną to statyczne widły a nie o to chodzi, las jest trochę kontrowersyjną kwestią ponieważ genezą gry jest gerbera quary a tam występuje normalne drzewo.

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 27, 2012, 22:02:02
Co mi tam. Prototyp z pierwszych "lepszych screenów". nie spodziewać się nie wiadomo czego nie ma w nim masy rzeczy, prototyp był pokazany w jednym z filmików. To z niego pochodzą dwa pierwsze "klimatyczne" screeny. 99mb

http://www.sendspace.com/file/fwqs3j

Offline Vipa

  • Redaktor

# Sierpień 27, 2012, 22:14:19
Normalmapa normalmapą, ale AO na teksturze wypalić warto.

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 27, 2012, 22:30:50
Warto. Ale na razie tego nie robię bo staram się ogarnąć umbrele.

Btw. problem jest z modelem "kwiatków" najprawdopodobniej coś się źle wyeksportowało i dlatego (gra może drastyczne zwalniać gdy pojawiają się na scenie
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2012, 22:34:52 wysłana przez Nest »

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 29, 2012, 00:00:20
Ciesze się że pośród tych bodaj 150osób które przeglądneły ten temat w ciągu ostatnich 15 godziny znalazły się osoby które zainteresowały się tematem na tyle by pobrać plik który wcześniej nikomu poza kilkoma osobami nie został udostępniony.

myślę że po 10 czyli po skończeniu konkursu będę chciał kontynuować rozwój podobnie jak ma to miejsce w minecrafcie, OCZYWIŚCIE jeśli znajdzie się grono osób które będą chciały grać w to co robię. Jednocześnie wciąż przyjmuję na klatę krytykę

Offline Nest

  • Użytkownik

# Wrzesień 10, 2012, 00:35:22
przepraszam wszystkich, byłem na małych przymuszonych wakacjach. Od jutrzejszej nocy nowe apdejty projektu! :)
edit:
tak ta wiadomość nie wnosi zbyt wiele ale… czułem się odpowiedzialny i musiałem to napisać

Offline Nest

  • Użytkownik

# Wrzesień 11, 2012, 16:51:32
Winowajca odpowiedzialny za zawalenie mi nocki, apka wolna od zabezpieczeń, po prostu można pobrać i zainstalować na iphone od 4.2.1 (3g)
http://www.sendspace.pl/file/98329f01c81588ad0e01fc1

Offline Nest

  • Użytkownik

# Październik 05, 2012, 20:00:10
konkursowa zajawka gry ukaże się w nocy z 9 na 10. Mam jeszcze wieeeeeeeeeeeele do zrobienia.

Offline Nest

  • Użytkownik

# Październik 07, 2012, 14:06:30
Wersja z 22/08 czyli dzień po audycji w radiu. Nie zamieszczam nic nowego bo postanowiłem poprawiać modele przez co wszystko jak na razie musiało poczekać. Jednocześnie koniec konkursu nie oznacza koniec projektu, jeszcze wiele będzie do zrobienia, dlatego gra będzie wychodzić w minecraftowym stylu.

Można pobierać, tą wersję by zobaczyć jak to wyglądało (wersja waży 1.2GB - myślę że ta z 9-10 ew 10tego będzie nieco lżejsza ale to się jeszcze okaże). Do pobierania niestety wymagane jest zalogowanie, sam nie wiem dlaczego. Można pobrać teraz albo poczekać wieczorem postaram się wystawić gdzie indziej jeszcze raz.

http://www.sendspace.pl/file/d5266c4078f38c05ae0304b
http://www.sendspace.pl/file/c4e73442324c43e16705253
http://www.sendspace.pl/file/7ed9d95c9671501dd1095b2
http://www.sendspace.pl/file/bdb145313fb0d2eed03ee51

Do wieczoru!

Offline Jog

  • Użytkownik

# Październik 07, 2012, 14:13:26
Wstaw na dropbox w publicznym folderze plx, z sendspace w czterech czesciach potrzeba by cudu żeby ściągnąć.

Offline Nest

  • Użytkownik

# Październik 07, 2012, 14:38:20
tak, wiem to dlatego jak dzisiaj będę w domu to wystawie to gdzieś indziej nie wiem jeszcze co to będzie. Trochę nie ufam dropboxowi, zakładać konto tylko dla 4 plików to trochę bez sens. Po konkursie będę stawiał stronę normalną swoją i tam będzie wszystko chulać, chce mieć na pewno w konkursowej wersji "check for update" Ale nie wiem czy to mi wyjdzie, jak wspominałem wcześniej przez modele (między innymi AI wymaga wyróżnienia w modelach co jest podłożem a co ścianą) trochę mi się wszystko wydłużyło i jestem zły na to że nie wiem czy 10 będę miał wszystko co chciałem by było w tej wersji.

Ostatnio zatrzymałem się na skyboxie i powoli jestem bliski osiągnięcia sb z rage, na razie już tak wygląda, lub bardzo podobnie jednak wciąż jak dla mnie ma za małą rozdzielczość, chce by był 1024x1024 a jest 512x512 i razi mnie pixelozą, dlatego też albo przed 10 albo po wyruszam z własnym osprzętem by fotografować skybox.

Offline Nest

  • Użytkownik

# Październik 07, 2012, 19:26:22
Wystawiam na sendspace.com, gdzie jeszcze chcecie by było wystawione? zajmuje 707mb po rozpakowaniu 1.2gb plik sfx, jeżeli chodzi o maca to pierwszy part dzisiaj przekonwertuje i wystawie jako rar jeszcze raz (jest wersja na mac i windows)