Autor Wątek: Robot RPG  (Przeczytany 24249 razy)

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 09, 2012, 02:50:44
koirat.

mhm, ale szczerze to sam nie wiem dlaczego, w sumie nie wiedzę najmniejszego powodu bym to robił :D

Oti
fuuuuuuu!!! macie mnie xD

btw. cały dzień wybierałem czcionkę do menu i modyfikowałem muzykę, wszystko w imie menu… no nie : )
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2012, 02:58:27 wysłana przez Nest »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline albinoski1989

  • Użytkownik

# Sierpień 09, 2012, 05:53:30

Offline koirat

  • Użytkownik

# Sierpień 09, 2012, 10:16:35
Przecież nie mógł pozwolić, żeby ktoś mu wykradł jego tajne algorytmy. : ) żart
Najwyraźniej jeszcze nie opatentował i woli chuchać na zimne ;)

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 09, 2012, 15:29:52
się uczepiliście, o nic tak naprawdę, po całej nocy teraz tylko siedzę i szlifuję lub testuje sobie rzeczy jakie znajdują się w menu, między innymi nowy motion blur przeniesiony z UDK, jednak jak narazie generuje za dużo bugów w samym menu więc pewnie z niego tam zrezygnuje. Nie chce też jakoś zajmować się opcjami gry, są one na starcie więc to na razie wystarczy. Pozycje w menu:
New Game
Load Game
About
Exit



Pomimo tego że starałem się by był klimatyczny udało mi się upchnąć też zabawny element. W obecnej postawie do czasu ukończenia kreatora postaci w menu można zobaczyć about i wyjść z gry, na razie nie można jeszcze zacząć nowej gry bo wynika to z tego że generator postaci jest bardzo mocno zintegrowany z menu.

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 13, 2012, 22:14:34
żadnych jeszcze filmów nie było wiec za pośrednictwem jednego z użytkowników podaje wam linki, szczerze to na moich komputerkach nie dało by się zrobić żadnych filmów z ekranu po prostu by się cięły więc on robi to dla mnie bo też sam tego chciał, ponad to zostawiam linkaska do stronki z artykułem o projekcie i tym ze jest w tym konkursie tam też jest kontakt do mnie dla osób które są zainteresowane współpracą HEY!.

prototyp
https://www.youtube.com/watch?v=6jnZmko7BEw
menu z obrazków wyżej - przy okazji wiem jak to wygląda na innych komputerach i co muszę poprawić
https://www.youtube.com/watch?v=O-VcoXL-2ZA

artykuł
http://szczecinblog.pl/2012/gra-robotrpg-zdolny-szczecin/

Offline Oti

  • Użytkownik

# Sierpień 13, 2012, 23:12:32
Błagam, naucz kolegę, że "menu" czyta się "meni", bo po 40 sekundzie drugiego filmiku uszy mi zwiędły.

A jeśli chodzi o projekt to.. mi się wydaje, że narazie nie bardzo jest co pokazywać(albo nie zostało to pokazane). No bo w pierwszym filmiku zobaczyłem tylko chodzenie robocikiem po terenie(czy też, patrząc na cień, latanie nad nim), a to chyba nie jest specjalnie trudne to zrobienia w takim silniku. I do tego ten moment, kiedy kolega spadł 'poza mapę' powinniście byli wyciąć-po co chwalić się bugami/niedorobieniami? Co do drugiego filmiku-Twój kolega bardzo się jara tym menu, ok. Ale moim zdaniem jest strasznie niepraktyczne-dlaczego początkowa animacja(przed pojawieniem się menu głównego) trwa aż 5 sekund? Przecież każdy bardziej impulsywny gracz przez ten czas ma ochotę walnąć pięścią monitor. Zobaczyliśmy jeszcze podmenu "About". Tam też zanim zobaczyliśmy coś poza korytarzem i szczurem minęło z 15 sekund, ale rozumiem, że w finalnej wersji w międzyczasie gdzieś na ścianach będą ukazywać się rozmaite napisy? I nie rozumiem po co jest ta wstawka z człowieczkiem? W grze jednak będą postaci humanoidalne? Czy to jedynie w celu pokazania motion blura? Jak tak, to moim zdaniem mogliście już pokazać go na tej samej scenie, po której latał kolega w poprzednim filmiku-byłoby jakieś porównanie i spójność.

Podsumowując: moim zdaniem jest zdecydowanie za mało, żeby kręcić o tym 2 filmiki i dodatkowo pisać artykuł, ale powodzenia w dalszych pracach. :)

P.S. nigdzie nie znalazłem informacji kogo szukasz do współpracy(może źle szukałem?). Grafika, programisty, kamerzysty? ;)

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 14, 2012, 01:59:30
Tzn. Ja nie mam wpływu na wygląd filmików jest tak że to co zrobię w ciągu tygodnia wysyłam mu. Co do pierwszego filmiku to tak nie było co pokazać imo, w silniku jest kamera 3cio osobowa ale bez kamery, tą trzeba napisać samemu w tedy było tak że były skrypty z 3ciej osoby i kamera z fps'a ale no... NO nie działało to ani trochę jak chciałem, co do lewitacji to wynikła ona po prostu ze złego ustawienia modelu który nie miał w tedy swojej jeszcze grawitacji. Tak samo w proto nie chodziło o to by wszystko było wylizane do końca bo w tedy nie nazywało by się to proto tylko demo, w dodatku powstało wszystko w jedną nockę (jak na szybkie prototypownie przystało).

Co do menu, na pewno będzie możliwość przyspieszenia jak to ma miejsce w hard resecie. Scena z człowiekiem została wklejona tylko dla testów motion blura, drag & dropa oraz nowej kamery która trzyma się za graczem można nią swobodnie orbitować trzymają prawy przycisk myszy oraz obracać ustalonymi domyślnie lub zmienionymi klawiszami przez gracza.

Motion blura nie mógł pokazać na poprzedniej scenie ze względu że każdy obiekt w grze ma dodawany skrypt który mówi kamerze że ma być blurowany i sama kamera musi mieć sówj skrypt by to odbierać obiekty w menu nawet nie mogą być tak pokazany bo tak naprawdę sam blur nie ma się jak układać (ciągnie się przed zakończeniem modelu) jeśli masz na myśli że taki blur powinien być pokazany na poprzednim filmie by mieć kontrast to tak był pokazany jednak zminimalizowałem go do minimum w skutek czego bardzo słabo jest widoczny w dodatku nie jest to blur taki jaki jest teraz z a jedynie podstawowy praprzodeg blura


Nie wyczaruje w tydzień (co tyle owy użytkownik chciał wystawiać filmy) całej gry, jest pokazywana po kawałku aż do skończenia

co do artykułu, szczecin to dziwne miasto, ciężko mi jest to zrozumieć że istnieje wiele firm które tak naprawdę dziwnie boją się wejść w ogóle w rynek pełnoprawnych gier a zajmują się grami fleshowymi lub biegającymi danonami, a prawdziwych ludzi którzy chcieli by to robić jakoś albo boją się w nie inwestować albo nie przykładają się do tego, chciał bym to zmienić a kogo szukam? wszystkich od programistów do grafików, zależy mi na wszystkich osobach które chcą pracować i współtworzyć wraz z ze mną moją wizję.

Bo co jak co, ale dziwne jest to że miasto w którym są dwa wydziały informatyki, liceum muzyczne, akademia sztuki i architektura nie potrafi się złożyć w jedno. (tak tak wiele jest takich miast)

Uffff mam nadzieje że niczego nie przeoczyłem :)

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 19, 2012, 00:09:39
Właśnie udało mi się dodać do projektu generator siatki teraz po prostu będę generował mapę i jej wielkość w zależności od tego jaką będę ją chciał co zapewni mi o wieeeeeeele szybszą pracę, ostatnio dodałem już właściwe poprawione elementy do gry postanowiłem pozostawić na razie zbędne rzeczy jak menu czy kostumiazcje bohatera na rzecz samej rozgrywki

Offline Nest

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 19, 2012, 21:49:57
Dwa nowe screeny, na scenie zaznaczyłem playera, swiat jest nie wiem może w 2/5% a już jest ogromny, co by się nikt nie czepiał nazwa sceny jest odczapna





Offline Nest

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 20, 2012, 02:48:17
i kolejny na koniec mojego dnia a na początek kolejnego



Dodałem wszystkie modele jakie zrobiłem choć nie wszystkich użyłem i teraz dokładnie wiem jakich mi brakuje, zbudowałem testowy kawałek mapy z miastem, pustynią wąwozem lasem itp. teraz muszę zacząć rozrysowywać normalny świat

Offline Pewu

  • Użytkownik

# Sierpień 20, 2012, 14:23:39
Jak to ukończysz, to gwarantuję zajęcia pierwszego miejsca :D

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 21, 2012, 18:47:04
Fajnie słyszeć wszystkie pozytywne opinie, zapraszam wszystkich na najnowszą audycję Giermaszu w polskim radiu szczecin, Zapraszam ponieważ zaproszonym gościem jest Robot RPG czyli moja osoba, można posłuchać różnych rzeczy związanych z projektem. Audycja zaczyna się o 22 jeśli ktoś już o tej godzinie śpi lub robi co innego to audycja potem ukaże się w wersji audio wraz z artykułem

LINK!: :))
http://www.radioszczecin.pl/index.php?idp=212

Offline Oti

  • Użytkownik

# Sierpień 21, 2012, 18:56:07
zaproszonym gościem jest Robot RPG czyli moja osoba, (..)audycja potem ukaże się w wersji audio wraz z artykułem


Niedługo autografy będziesz rozdawał. ;)

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 21, 2012, 23:52:06
hahaha nie w ogóle do tego nie dążę po prostu wciąż aktywnie działam na rzecz obudzenia się szczecina w kwestii tworzenia prawdziwych gier poza zombie driverem. Rozmowę jak i artykuł można zobaczyć tutaj
http://www.radioszczecin.pl/index.php?idp=212&idx=590

Offline Nest

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2012, 23:29:48
Pytanie mam do wszystkich, sam od pewnego czasu się również nad tym zastanawiam więc pytam, co myślicie na temat grafiki komiksowej, wiele ludzi widzi w tym projekcie świat klaptrapów, nie chce jakoś kopiować bordelandsów ale pytam czy spodobała by się wam w tym projekcie taka grafika?