Autor Wątek: PreVillages  (Przeczytany 1989 razy)

Offline piramides

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 26, 2012, 13:10:31
1. O projekcie
PreVillages to gra tworzona przez nowo powstały team Deep River. Projekt ma być sandboxowym survivalem z elementami RPG. Miejsce akcji to bliżej nieokreślone miejsce na prehistorycznej Ziemi. Główny bohater ma jedno zadanie - przeżyć. W tym celu musi zabijać prehistoryczne zwierzęta, oraz dołączyć do wybranej wioski. Broń będzie tworzył samemu (mamy zamiar umieścić w grze rozbudowany system craftingu), podobnie jak sam będzie musiał zdobywać pożywienie (surowe mięso w mniejszym stopniu odrodzi nam pasek zdrowia niż to ugotowane itd.). Świat będzie generowany losowo (wyjątkiem będą wioski), dlatego też gracz będzie musiał uważać na każdy krok - nigdy nie wiadomo co czai się trochę dalej.
2. Fabuła
Naszej wiosce doskwiera głód. Żaden z wysłanych na polowanie wojowników nie wrócił w jednym kawałku. Kolejne dni mogą przynieść śmierć. Starszyzna wioski wysyła Ciebie na ostateczne polowanie, które może zdecydować o życiu lub śmierci całej wioski. Wyruszasz. Polowanie nie trwa długo, szybko uczysz się tworzyć bron i zabijać zwierzęta. Chyba upolowałeś już wystarczającą ilość pożywienia... Wracasz do domu. Będąc coraz bliżej widzisz dziwną łunę unosząca się w miejscu, gdzie powinna znajdować się Twoja wioska... Biegniesz! To co zastajesz wprawia Cię w osłupienie. Wioska jest zdewastowana i spalona, ludzie wbici na pale! W tej całej rzezi dostrzegasz jednak mały ruch... Ktoś żyje! Starzec! Podbiegasz do niego, pytasz kto to zrobił... Starzec zdążył jedynie wskazać palcem na północ, po czym umiera... Na północy siedzibę ma większość wiosek... Musisz się tam udać by przeżyć, możesz też spróbować pomścić swoją rodzinę...
3. Zespół
Seamonster131 – programista
piramides – story writer
Poszukujemy grafika oraz dźwiękowca. Chętni niech piszą na gg - 11257305 lub 7664654
4. Screeny

« Ostatnia zmiana: Lipiec 26, 2012, 14:13:11 wysłana przez piramides »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline flexi

  • Użytkownik

# Lipiec 26, 2012, 14:02:04
studio czy team?, bo pomiedzy dwoma jest spora roznica ;)

Offline piramides

  • Użytkownik

# Lipiec 26, 2012, 14:12:35
Hehe, oczywiście ze team, ale studio brzmi lepiej XD a tak serio - nie zauważyłem swojej pomyłki :] już zmieniam.

Offline Liosan

  • Redaktor

  • +1
# Lipiec 26, 2012, 15:58:32
Sądzac po ostatnim screenie gra mogłaby się nazywać 'Too many lions' ;)

Liosan

Offline SeaMonster131

  • Użytkownik

# Lipiec 26, 2012, 18:44:33
@up: hehe ;) Tyle lwów tylko dla testu, w grze będzie też wiele innych zwierząt ;)

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

  • +1
# Lipiec 28, 2012, 14:38:04
Sądzac po ostatnim screenie gra mogłaby się nazywać 'Too many lions' ;)

Liosan
Ale to już byłby plagiat nazwy mojej gry - Too Many Troopers :D

Offline jjoker8

  • Użytkownik

# Lipiec 28, 2012, 15:00:02
Cytuj
Too Many Troopers
bardzo fajna gierka, rok temu się zagrywałem :)

Offline quirinnos

  • Użytkownik

# Lipiec 28, 2012, 19:37:44
A w czym to kodzicie?

Offline flexi

  • Użytkownik

# Lipiec 28, 2012, 19:47:24
na bank C++ i Allegro :) (choc moge sie mylic)

Offline SeaMonster131

  • Użytkownik

# Lipiec 28, 2012, 21:19:26
Tak, C++ i Allegro5 :)

Offline SeaMonster131

  • Użytkownik

# Lipiec 31, 2012, 11:44:48
Oto dalsze postępy:

- Więcej zwierząt
- Niektóre dźwięki
- Kilka mniejszych usprawnień

- Walka ze zwierzętami:


- Ekwipunek

Przedmioty można dowolnie przemieszczać i wyrzucać je z ekwipunku.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 31, 2012, 11:46:49 wysłana przez SeaMonster131 »