Autor Wątek: CaRPG  (Przeczytany 3635 razy)

Offline Rybopiotr

  • Użytkownik

  • +6
# Lipiec 26, 2012, 00:33:46

Autor: Frozen Frog Team
Strona
CaRPG to tworzona przez grupę Frozen Frog gra RPG osadzona w uniwersum średniowiecza. Gra jest dopiero w fazie rozwoju ale można już grać w wersję beta. Niedawno do teamu twórców gry przybyło nowych członków i sporo się zmieniło od ostatniej wydanej wersji 0.2.5. W kolejnej wydanej wersji, czyli 0.3.0, możemy się spodziewać wielu nowych rzeczy, jak m.in. nowe grafiki 3D, 2D, Poprawione skrypty, zmieniony świat, dodana porządna fabuła, Dźwięk przestrzenny, etc.

CaRPG to gra całkowicie darmowa!
   
   

Poniżej opiszcie relacje z gry, ewentualne zastrzeżenia, uwagi lub rzeczy, które chcielibyście zobaczyć w kolejnej wersji!


 
« Ostatnia zmiana: Lipiec 26, 2012, 18:17:40 wysłana przez Rybopiotr »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline socket

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 26, 2012, 04:06:56
Przypomina mi to dział Kaszanka zone z CD-Action.

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Lipiec 26, 2012, 10:19:37
Fajne, tylko przydałaby się mgła jakaś, żeby rzeczy się tak brzydko nie pojawiały w oddali, bo i postacie za lekko chodzą, wygląda jakby się ślizgały po terenie a nie chodziły.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +4
# Lipiec 26, 2012, 17:14:01
Przypomina mi to dział Kaszanka zone z CD-Action.
Podaj link do jakiegoś lepszego swojego projektu.

Offline Antek

  • Użytkownik
    • blog

  • +1
# Lipiec 26, 2012, 17:42:43
Podaj link do jakiegoś lepszego swojego projektu.
Gracz: Słabe te wasze Diablo III
Blizzard: Zrób lepsze!

Offline Rybopiotr

  • Użytkownik

# Lipiec 26, 2012, 17:56:03
Pamiętajcie o tym że ostatnia wydana wersja różni się bardzo od tego nad czym trwają prace. ;)
Wtedy jeszcze Radsun nie miał mnie :D

WIP stroju i broni
[spoiler]


[/spoiler]

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 26, 2012, 18:08:08
Cytuj
Gracz: Słabe te wasze Diablo III
Blizzard: Zrób lepsze!
Blizzard to dość duża firma i ma dość dużo zasobów (ludzi, finansów) by robić dość duże gry, za które gracz dość dużo płaci.

W tym przypadku rzecz dzieje się pomiędzy dwoma równorzędnymi osobami, które mają podobny zapas środków (24h czasu życia na dobę i najprawdopodobniej relatywne pustki na koncie), a w dodatku rzecz dzieje się na forum twórców gier.

Ale generalnie to chodziło mi o absolutny brak konstruktywności w rozważanym komentarzu.

Offline Zeno3939

  • Użytkownik

# Lipiec 26, 2012, 18:35:05
W tym przypadku rzecz dzieje się pomiędzy dwoma równorzędnymi osobami, które mają podobny zapas środków (24h czasu życia na dobę i najprawdopodobniej relatywne pustki na koncie), a w dodatku rzecz dzieje się na forum twórców gier.

Nie jest ich dwóch . Nad grą pracują też inne osoby nie wymienione ani tu ani na warsztacie . Np ta tekstura spodni jest wykonana moja ręką :)
Warto by poszperać na stronie projektu i na forum bo można się wiele dowiedzieć o projekcie , nie tylko o samej grze ale o osobach ją tworzących :)

Offline 11

  • Użytkownik

# Lipiec 26, 2012, 18:39:25
Nie potrzebujecie przypadkiem tekściarza, kogoś od klimatu i fabuły?

Offline Rybopiotr

  • Użytkownik

# Lipiec 26, 2012, 18:48:33
Dodatkowego? Ok, pisz na moje GG: 26252752


To samo inni graficy, programiści itd mogą się zgłaszać na GG.

Offline socket

  • Użytkownik

# Lipiec 26, 2012, 20:20:57
Podaj link do jakiegoś lepszego swojego projektu.
http://www.youtube.com/watch?v=Sv7WWUfNHaE&feature=plcp

Nowa fizyka do GTA: SA.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 26, 2012, 20:24:02 wysłana przez socket »

Offline Zeno3939

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 26, 2012, 20:34:48
twierdzisz że multi player oparty na gotowej grze jest czymś lepszym niż zaprogramowana od podstaw gra w facie alpha ? ( tak naprawdę to nikt nie wie chyba czy to prealpha , alpha czy beta xD ale moim zdaniem to raczej prealpha ) i to nie jest lepsza fizyka w sa :P lepsza była by gdyby była realna :P bo teraz jedziesz i obiekt który wisi w powietrzu "stoi" na jadącej ciężarówce jak wbity gwóźdź . :P tyle z mojej strony na ten temat :P

Offline socket

  • Użytkownik

# Lipiec 26, 2012, 20:37:01
Lepsze to niż, obiekty których nie ruszysz z mapy...

Ma byc optymalnie i ciekawie. Jakbym miał podpiąć havoka to by był pokaz sjadów - nie mam aż takiego dostepu do silnika GTA: SA więc bym tylko nadpisywał obecną fizykę.

« Ostatnia zmiana: Lipiec 26, 2012, 20:42:53 wysłana przez socket »

Offline Zeno3939

  • Użytkownik

# Lipiec 26, 2012, 20:51:03
no właśnie :P to jest ograniczenie moddingu . brak dostepu do silnika . chyba najbardziej wkurzający problem  nie tylko gta sa ale i G2,G1 ( nie wiem jak z M&B i M&B Warband) , wiedźmina Herosa V , warcrafta i innych gier o których moddingu nie mam pojęcia :D dlatego moim zdaniem projekty na warsztacie fascynują mnie bardziej niż modding . Gdyby ten post zobaczył polonista to miałbym pełno powtórzeń pozakreślanych .

Offline Rybopiotr

  • Użytkownik

# Lipiec 27, 2012, 02:25:02
Nad efektami to będzie można myśleć gdy będzie gotowa "mechanika RPG". Ciekawi mnie czy macie podobne zdanie do mojego na temat walki, że non target będzie dobrym rozwiązaniem. ;D