Autor Wątek: Poszukujemy grafików 3D lub 2D  (Przeczytany 3085 razy)

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Sierpień 02, 2012, 01:21:22
vReznow, nie ma co się irytować. Nie napisaliście nic konkretnego o grze - czytający widzi tylko określenia kilku typów gier: FPS, online, RPG, strategia. Do tego listujecie etapy gry, które łącznie są dłuższe niż SWTOR.

Story devem nazywacie level/quest designerów, tak? Czy story dev tylko "wymyśla fabułę"?

Cytuj
Nie pracujemy nad grą która ma podbić internet. Pracujemy nad swoimi umiejętnościami, które pomogą nam w przyszłości osiągnąć ten cel.
Nie nauczycie się robić gier, jeśli na byle krytykę (a bardziej dotyczy ona beznadziejnego opisu w ogłoszeniu niż samej gry) odpowiadacie wymówkami. Z moim doświadczeń wychodzi, że ludzie "pracujący nad umiejętnościami", często wiecznie nad tymi umiejętnościami pracują. A efekty rzadko są dobre. Jeśli chcecie się wyskillować, to postawcie sobie za cel zrobienie dobrej gry. Uda się albo i nie. Ale to jedyna droga, by naprawdę nabrać pierwszych doświadczeń. Inaczej wiecznie będzie szukać wymówek: "bo my tu pracujemy nad umiejętnościami", "przy następnym projekcie postaramy się pomyśleć o tym, co robimy zanim zaczniemy to robić" etc.

"Ambitny szuka sposobu, lenie szukają wymówek." To cytat, nie bierz go do siebie ;]

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Karol

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2012, 01:30:16
Jesli gra bedzie w stylu RPG i jest online to podchodzi wlasnie pod MMO :)
Neverwinter Nights MMO nie jest, a jest RPGiem i ma opcję online. LoL jest online i ma elementy RPG, lecz MMO także nie jest.

Wg mnie MMO jest wtedy, kiedy świat gry żyje 24/7 nieważne czy ktoś jest zalogowany czy nie (czyli persistent world), oraz gdy jest możliwość jednoczesnego zalogowania więcej niż kilkudziesięciu graczy do tego świata.

Sama gra wygląda z opisu trochę jak np. Tribes Ascend, z tą zmianą, że poziom odblokowuje dostęp do dalszych rzeczy, albo World of Tanks gdzie zamiast czołgów wyższego tieru ma się dostęp do kolejnych elementów gameplayu (baza, statek, etc).