Autor Wątek: Poszukujemy grafików 3D lub 2D  (Przeczytany 3009 razy)

Offline vReznov

• Użytkownik

# Lipiec 25, 2012, 22:54:45
Witam. Jestem grafikiem pracującym nad grą "Galactic Division". Oprócz mnie w teamie jest jeszcze 3 innych :) Niestety wszyscy znają się głównie na 2D. Potrzebujemy kogoś kto czuje się pewnie w 3D. Aby zlikwidować niejasności podam główne informacje o grze.

1. Zespół aktualnie liczy 26 osób(z czego 4 grafików 2D)
2. Gra będzie FPS'em online.
3. Akcja gry rozgrywa się w 2166 roku. I tu zacytuję:
Gra będzie grą RPG z elementami strategii. Gracz zaczyna swoją przygodę na bazie kosmicznej, która jest ulokowana na orbicie około ziemskiej, i przez okres około 30h gry jego zadaniem będzie zdobycie pierwszego, najprostszego statku aby móc rozpocząć podróżowanie do sąsiednich planet.
4. Gameplay wygląda następująco:
Grę można podzielić na kilka etapów (czasy podane orientacyjnie, jak wyjdzie tak wyjdzie):
1. Gra na bazie kosmicznej (~30h)
2. Gra na pojedynczym statku (~30h)
3. Zdobycie floty statków i gra nimi (~30h)
4. Zdobywanie pojedynczych planet (~30h)
5. Zdobywanie układów (~30h)
6. Zdobywanie galaktyk (reszta)
Z czego każde 30 godzin jest oczywiście wypełnianiem misji :)
5. Zadania grafików to np. tworzenie modeli postaci, statków i elementów gry oraz tekstur i GUI.
6. Gra nie jest grą komercyjną. Nie będziemy na niej zarabiać, a przynajmniej tego nie planujemy.
7. Uczestniczenie w projekcie owocuje podszlifowaniem umiejętności jak i umieszczeniem w liście autorów gry która może kiedyś podbije internet ... :D
8. Jeżeli jesteś grafikiem i znasz się na C++ możesz także pracować nad silnikiem gry :)
9. Projektem dowodzą osoby dorosłe i odpowiedzialne.
10. Atmosfera jest miła :)

O resztę proszę pytać!! Bardzo przepraszam jeśli o czymś zapomniałem.

Z góry dziękuję za pomoc.

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline darthtomi

• Użytkownik

# Lipiec 25, 2012, 23:51:52