Autor Wątek: GLSurfaceView - rozdzielczość  (Przeczytany 974 razy)

Offline Syriusz

  • Użytkownik

# Lipiec 20, 2012, 23:27:40
Cześć!

Nie wie ktoś czy jest jakiś sposób by wpłynąć na rozdzielczość powierzchni renderowania tworzonej przez GLSurfaceView? Nie wiem z jakiego powodu nie pokrywa się ona z rozdzielczością mojego urządzenia (jest mniejsza i obraz jest brzydko skalowany).

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Syriusz

  • Użytkownik

# Lipiec 20, 2012, 23:41:11
Dobra nie ważne - już znalazłem, trzeba dodać:
<supports-screens android:xlargeScreens="true" />
do manifestu.

Jednak nie, po dodaniu powyższego rozdzielczość jest ustawiana na większą niż w urządzeniu i zawartość jest skalowana w dół ;/.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 20, 2012, 23:45:18 wysłana przez Syriusz »

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +1
# Lipiec 21, 2012, 00:42:57
A masz ustawiony target SDK (<uses-sdk android:targetSdkVersion="8" android:minSdkVersion="8"/>
)? Jeżeli go nie ustawisz to np. dla 800x480 będzie tworzony 533x320.

Offline Syriusz

  • Użytkownik

# Lipiec 21, 2012, 17:16:11
Tak, ostatecznie rozwiązałem to w ten sposób :).