Autor Wątek: SkySheep (robocza nazwa)  (Przeczytany 3634 razy)

Offline Pastan

  • Użytkownik
    • BaseWeb.pl

# Lipiec 20, 2012, 15:04:56
Nazwa gry: SkySheep(Roboczo)

Wstęp:  Moim głównym celem jest ukończenie gry na tegorocznego WSoCa. Postanowiłem dlatego zaprojektować prostą grę, zręcznościową z elementami rywalizacji między graczami oraz z grafiką, z którą spokojnie będę mógł sam sobie poradzić. Sam projekt gry ogranicza się na razie do czystego minimum, jeżeli uda mi się skończyć pierwszą wersję dopiero potem zacznę rozmyślać nad dodatkowymi elementami, które będę mógł umieścić w projekcie by urozmaicić gameplay.

Rozgrywka: Zadaniem gracza jest tak pokierować postacią( owcą :)) aby skacząc po chmurkach generowanych z prawej strony pokonać jak największy dystans. Utrudnieniem będzie różna wielkość chmurek(jedne mniejsze, drugie większe) oraz chmury burzowe, które będą miały możliwość usmażenia naszej biednej owieczki. Do pomocy graczowi będą dodatkowe moce, które będzie można zebrać w czasie gry oraz pieniążki, które pozwolą zwiększyć nam ilość punktów. Po każdej rozgrywce, gracz będzie mógł wysłać swój wynik na serwer, gdzie będzie mógł rywalizować z innymi graczami o tytuł mistrza gry.

Technologia: Flash, Flixel, BulkLoader
Platforma: Web, Facebook oraz Kongregate
Zespół: Kod gry: Patryk 'Pastan' Pasternak
                       Grafika: Dominika P.

Stan prac: Na razie mam nie wiele, sam szkielet gry oraz placeholdery grafik.

« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2012, 14:03:43 wysłana przez Pastan »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Pastan

  • Użytkownik
    • BaseWeb.pl

# Lipiec 20, 2012, 19:29:49
Stan prac na dzień 20.07


Napisane mam już podstawowe zachowania obiektu, który porusza gracz. Ładowanie assetów, wyświetlanie tła oraz odpowiednie jego przesuwanie by dać złudzenie poruszania się w prawo, generowanie chmurek.

Odnośnie grafiki, to zmianę jej zostawiam sobie dopiero na sam koniec projektu. Chwilowo głównym zadaniem jest doszlifowanie jak najbardziej gameplayu.

Offline dynax

  • Użytkownik

  • +4
# Lipiec 20, 2012, 21:16:44
Czemu game developerzy tak kochają owce? :)

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

  • +1
# Lipiec 21, 2012, 05:55:12
Niektórzy jeszcze kozy :) - http://www.newgrounds.com/portal/view/581477 - animacja pokazuje dlaczego i w jaki sposób :D Uwaga, nie dla katolików i dzieci.

Offline Pastan

  • Użytkownik
    • BaseWeb.pl

# Lipiec 26, 2012, 14:08:42
Kolejne parę dni pracy i w końcu główna podstawa gameplayu ukończona i wyszła naprawdę całkiem nieźle pomimo parę błędów. Teraz czas brać się za dodawanie elementów, które urozmaicą graczowi czas spędzony przy grze. :)

Tutaj mały screen, który i tak zapewne nie przedstawi mojej pracy, którą włożyłem w ten projekt. Jeszcze trochę i w obieg wrzucę jakieś małe demko, w które będzie można pograć. ;)


Offline Pastan

  • Użytkownik
    • BaseWeb.pl

  • +1
# Sierpień 29, 2012, 12:07:31
By nie było, że projekt umarł wrzucam nowe grafiki chmur i owieczki przygotowane przez naszą nową graficzkę. :)
Niebawem więcej nowych informacji na temat stanu projektu. ;)


Offline Pewu

  • Użytkownik

# Sierpień 29, 2012, 13:20:44
Ładnie =)

Offline St4rKiller070

  • Użytkownik

# Sierpień 29, 2012, 13:55:14
Faktycznie obrazki świetne ;)
Ciekawe jak to będzie wyglądało w akcji ;)