Autor Wątek: Worldwide Skydiving Battle  (Przeczytany 1061 razy)

Offline ΨΧΞ

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

  • +4
# Lipiec 20, 2012, 13:23:01
Nazwa (kodowa): Worldwide Skydiving Battle

Opis: Jak nazwa mówi, polegać to będzie na podniebnych walkach na spadochronie. Ale wait, my tam nie będziemy latać ludźmi, ba! Będziemy opadać maszynami wojennymi, takimi jak: Czołgi, Helikoptery, Samoloty. Co tam robi czołg i czemu mamy opadać, a nie latać? Cała zabawa w tym, że zostajemy "wyrzuceni" z podniebnego launchera, wypuszczamy spadochron i dryfujemy w przestworzach, strzelając do przeciwników (zwłaszcza ich spadochronów, aby szybciej spadły na ziemię), zbierając balony z amunicją, paliwem do rakiet (pozwalających nam na wolniejsze opadanie, bądź wzbicie się w powietrze), dodatkowymi spadochronami, zanim ostatecznie uderzymy w ziemię (i uszkodzimy maszynę lub opadniemy na bezpieczne lądowiska i nie wykosztujemy się na naprawę). Co doda smaczku grze? Odwzorowanie terenu z map google (będziemy mogli walczyć nad swoim miastem, bądź nad oceanem, bądź w górach - gdzie kolwiek zechcemy), tryb multiplayer (i tylko multi, ewentualnie dodam też tryb treningu), sklep z maszynami i itemami oraz mechanikiem (zepsute maszyny trzeba naprawić). No i ranking oczywiście!

Technologia:
Silnik: XenonCoreDroid (port na andka)
Platforma: Android
Język: Java (+ cpp ?)
Sieć: OpenFeint(?)
Grafika: OGL SE

Stan prac:
Prototyp na windzie jest gotowy, zawiera uzyskiwanie tekstur mapy terenu i poruszanie po mapie z wczytywaniem potrzebnych chunków mapy z googli.

Screeny:
Chwilowo będzie ciężko, bo projekt robię w AIDE (IDE z kompilatorem do programowania na andka na androidzie) a aktualna wersja windowsowa wygląda jak google maps bez interfejsu :p
« Ostatnia zmiana: Lipiec 20, 2012, 13:25:11 wysłana przez ΨΧΞ »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych