Autor Wątek: Rock'N'Troll  (Przeczytany 2055 razy)

Offline paqao

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 16, 2012, 14:40:51
1.Na początek
Sam zajmuję się 3 cześciami projektu: grafiką, kodem i dźwiękiem. Grafika będzie wyświetlana dzięki SDL.

2.Co jest
Kilkanaście linii kodu i kilka grafik, z których zostanie zbudowany wirtualny świat.

3.Krótki opis
Gdy ludzie są jeszcze dziećmi to spytani kim chcą zostać w przyszłości odpowiadają o różnych zawodach strażak, lekarz czy policjant, są też tacy co chcą zostać muzykami.
W grze gracz obejmie władzę nad początkującym gitarzystą, który zna kilka najprostszych akordów i marzy o pieniądzach, sławie i dziewczynach. Naszym zadaniem będzie umożliwienie mu tego przez rozwinięcie zespołu.
Będziemy mogli pisać piosenki, nagrywać albumy i grywać koncerty. Wszystko wydarzy się w wirtualnym mieście pełnym klubów, barów gdzie będziemy mogli zagrać.

4.Fabuła
Kilka dni przed rozpoczęciem gry nasz bohater wygrał dzielicowy konkurs młodych talentów. Postanowił pójść za ciosem i zostać znanym gitarzystą.
Naszym celem będzie znalezienie się w Muzeum Rock'N'Rolla oraz zagranie koncertu na lokalnym stadionie. Aby tego dokonać będziemy nagrywać,
grać na gitarze i wykonywać questy zlecone przez NPC.

5.Gameplay
Podróżować będziemy jak w np. grach serii Pokemon. Piosenki będziemy tworzyć przy pomocy specjalnego kreatora.
Na koncertach będziemy decydować co aktualnie robi nasza postać.

edit:
6.Możliwośći
- modowanie gitary, dodawanie efektów
- wiele skilli (levelowanie ich jak w Tibii)
- ..

7.Dodatkowe informacje
Tło muzyczne będzie własnorecznie zagrane. Nie jest planowane granie piosenek jak w Guitar Hero.

8. Link do projektu
http://warsztat.gd/projects/RNTroll
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2012, 20:02:50 wysłana przez paqao »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Lipiec 16, 2012, 15:25:17
Pisałem komentarz w projekcie dotyczącego tego grania, ale widzę, że mnie uprzedziłeś i za to masz ogromnego plusa :) Z utęsknieniem czekam na builda, bo szykuje się coś dobrego.

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Lipiec 16, 2012, 19:30:29
Kilkanaście linii kodu to stanowczo za wcześnie na reklamowanie się z projektem ;)

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Lipiec 16, 2012, 19:34:13
Kilkanaście linii kodu to stanowczo za wcześnie na reklamowanie się z projektem ;)

Reklamowanie czy nie, dobrze wiedzieć, że jest konkurencja. Ja także mam prawie nic.

Offline Oti

  • Użytkownik

# Lipiec 16, 2012, 19:52:16
6.Futers
Wut?

Co do projektu: plany masz ambitne, zobaczymy jak będzie z realizacją. :) Powodzenia.

Offline paqao

  • Użytkownik

# Lipiec 18, 2012, 20:38:14
Wszyscy coś umieszczają, więc u mnie postępy też przydałoby się umieścić. Nie będzie żadnych zrzutów, musiałyby być same concept arty :) Obecnie możemy zobaczyć jedynie część zwiedzanego świata.

Mam już opracowane sylwetki kilku NPC-ów, które zlecą nam różne misje. Przewiduje 8 regionów w które zwiedzimy. Nasz gitarzysta (wstępnie) będzie grał mieszankę(my zdecydujemy jaką) stylów: pop-rock, alternatywny rock, hard-rock, punk rock, funk rock, metal, blues oraz grunge.

Kolejne postępy przedstawię w piątek.

Offline paqao

  • Użytkownik

# Lipiec 20, 2012, 21:39:52
Kolejne postępy... Raczej ich brak, lub brak widocznych postępów. Postać spokojnie się porusza ma podstawowe cechy. Do poniedziałku zamierzam dodać różnorakie obiekty i NPC-ki. Przykro mi trochę, że o niczym nowym ciekawym się nie dowiedzieliście.

Offline paqao

  • Użytkownik

# Lipiec 23, 2012, 21:35:47
Znowu muszę 'potrollować':) Gra jest w stadium takim, że wkrótce mona będzie umieścić pierwsze screeny. Obecnie tworze system do konwersacji(zwykłe rozmowy, misje i handel).
pozdrawiam,
Paqao

Offline paqao

  • Użytkownik

# Sierpień 18, 2012, 17:39:59
Początkowo z powodu braku dalszej koncepcji nic nie pisałem. Obecnie projekt będzie miał zmienioną postać.
Dalej będziemy tworzyć 'gwiazdę rocka' ale sposób jej tworzenia będzie inny.

Zamiast swego rodzaju 'rpg' spróbuję stworzyć bardziej managerską grę.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2012, 17:47:14 wysłana przez paqao »