Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2012  (Przeczytany 59002 razy)

Offline Liosan

  • Redaktor

  • +14
# Lipiec 09, 2012, 23:41:12
Zwycięzcy, laureaci i ogólnie 3 wyraźnie najwyżej punktowane prace:
I miejsce: Adam27 - Flush - 2D Arcade - 58 punktów! Niekwestionowany lider wśród przesłanych prac.
   II miejsce: Vipa - Jaskinia - 42 punkty, a także najlepszy wynik w powszechnej ankiecie - 10 punktów! Praca Vipy zdobywa drugie miejsce oraz laur publiczności.
III miejsce: toxic - Klon piratów - 39 punktów. Gratulacje!

Zwycięzcom przysługują odpowiednie obrazki - na ten moment jedynie symbolicznie, można je sobie przypiąć do projektu na warsztacie, ale z tego co wiem Dab pracuje nad ulepszonym rozwiązaniem :) Jeśli potrzebujecie innych wymiarów albo źródeł (.svg), to służę uprzejmie.

Prace zasługujące na wyróżnienie, zdobywające dużą liczbę głosów wśród uczestników:

Pozostałe przesłane prace (którym również należą się gratulacje! ;)):



Zasady według których wyłoniono zwycięzców:

Każdy z uczestników wybrał 5 prac, które chciał wyróżnić jako najlepiej dopracowane i najbardziej zasługujące na zwycięstwo. Dla jednej pracy 5 punkty, dla drugiej 4 punkty, dla trzeciej 3 punkt, dla czwartej 2, dla piątej 1. Na tej podstawie wybrano laureatów.

Głosowanie publiczności - tutaj, w tym wątku, właśnie dodałem ankietę. Każdy warsztatowicz mógł oddać jeden głos na wybraną grę. Aktualnie głosowanie jest już zamknięte.



Paczka z wszystkimi pracami: http://compoarchiwum.warsztat.gd/WSOC-2012.zip (1 GB, 1.8 GB po rozpakowaniu... prawie 10x większa niż poprzedni WSOC ;)). Poniżej są też oddzielne linki do prac na Androida, iPhone'a i przeglądarkę.

Prace na Androida: Cartoon Asteroids, Tropical Boxes, Defense of the andrut

Praca na iPhone'a: Repetko

Prace grywalne w przeglądarce: Cartoon Asteroids, The Legend of Canvas



Tradycyjnie od pięciu lat warsztatowicze gromadzą się tłumnie, by uczestniczyć w jedynym w swoim rodzaju compo...

W tym roku z lekkim opóźnieniem, ale rusza kolejna już edycja Warsztat Summer of Code!

Zasady takie same jak od kilku lat - 3 miesiące na napisanie gry. Gatunek - dowolny, wielkość zespołu - dowolna. Jeśli zaczęliście pracę nad grą lub silnikiem wcześniej - nie ma problemu. Jeśli będzie to małe demo gry, alpha dużej produkcji, prosta gra klepnięta w tydzień - super :-) Pisane od zera, własny silnik, UDK, Unity, Flash, Irrlicht albo Ogre? Jasne. Cokolwiek grywalnego, ciekawego, zarąbistego :-)

Terminy - od jutra (10.07) do końca wakacji + poślizg (10.10). Równo 3 miesiące.

Linki do poprzednich lat: 2011, 2010, 2009, 2008, 2007.

Zachęcam do dokumentowania postępów na warsztat.gd - screenami, video,w dziale download czy też w specjalnie przygotowanym dziale forum. Oczywiście nie jest to wymagane do wzięcia udziału w konkursie. W zasadzie, żeby wziąć udział w konkursie wystarczy tylko wysłać lub podlinkować grę - nie trzeba się deklarować wcześniej :-) Gra powinna być darmowa, lub przynajmniej powinna mieć wersję demo (nawet closed demo dla pozostałych uczestników ujdzie).

Zwycięzcy zostaną wyłonieni w tradycyjnym głosowaniu wśród uczestników; dodatkowo będzie sonda na forum.



Zadeklarowani uczestnicy, którym nie udało się przesłać pracy:

Liosan
« Ostatnia zmiana: Październik 23, 2012, 23:09:38 wysłana przez Liosan »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline cybek

  • Użytkownik
    • Strona domowa!

# Lipiec 10, 2012, 00:00:31
Wreszcie mam motywacje, żeby ruszyć moją gre :D

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 10:03:47
No nareszcie :D A może by tak jeszcze wrzucić newsa na głównej? ;)

Offline Vipa

  • Redaktor

# Lipiec 10, 2012, 10:31:33
Pozwoliłem sobie dodać news w formie luźnego cytatu z posta Liosana ;).

Offline Liosan

  • Redaktor

# Lipiec 10, 2012, 11:23:50
Pozwoliłem sobie dodać news w formie luźnego cytatu z posta Liosana ;).
Dziękować, dziękować :-) Przydałby się link do tematu na forum - da się edytować newsa? Pewnie Dab może...

Kto już coś przygotowuje? Jeśli o mnie chodzi, to... zobaczę, może.
Ale chyba już kogoś można wpisać na listę chętnych? cybek? :]

Liosan

Offline MrKaktus

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 11:28:48
Tradycji musi stać się za dość - więc się zgłoszę :).
Mam nadzieję jednak, że tradycja w tym roku się zmieni i tym razem nadeśle skończoną pracę :}.

Offline Vipa

  • Redaktor

# Lipiec 10, 2012, 11:31:49
Link dodany. Ja qrde nie wiem w tym roku jak z czasem, ale mam fajny pomysł na tapecie w sumie.

Offline Solgar

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 11:39:35
Challenge accepted ;)

Offline cybek

  • Użytkownik
    • Strona domowa!

# Lipiec 10, 2012, 11:46:58
Ale chyba już kogoś można wpisać na listę chętnych? cybek? :]
Można, można :D O ile mi się uda zrobić chociaż jakieś tech-demko czy coś. Bo nie wiem jak długo mi starczy WSoCowej ambicji, bo za ten pomysł już od dawna staram się zabrać z marnym skutkiem :P

Offline Xevaquor

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 12:24:13
Nienawidzę Was, robienie gier jest zdecydowanie nie dla mnie ale za każdym razem na WSoC muszę chociaż spróbować coś napisać -  w efekcie nie ma gry ale za to jest zmarnowany czas.

Offline dynax

  • Użytkownik

  • +3
# Lipiec 10, 2012, 12:45:39
Czas zużyty na robienie gry nie jest czasem zmarnowanym :)

Offline m4tx

  • Użytkownik
    • m4txblog

# Lipiec 10, 2012, 13:28:19
Ja już od jakiegoś czasu coś kodzę, więc mnie też możecie wpisać :> Nie wiem tylko, czy zdążę... :P

O, @Xevaquor, cze :P

Offline Xevaquor

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 13:51:23
@dynax
Biorąc pod uwagę że nie zajmuję się wtedy niczym poważnym jest :D

@m4tx jaki ten Internet jest mały :)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 10, 2012, 14:39:22
Cytuj
Biorąc pod uwagę że nie zajmuję się wtedy niczym poważnym jest :D
To zrób żeby tym czymś poważnym było pisanie owej gry.

Offline Konon

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 14:42:08
Liosan, wrzuć tam kiedyś maila do pierwszego postu.
Ja tam coś od połowy czerwca pomału klepię, pierwsza gra większa niż tetris, ale też nic bardzo ambitnego. Zobaczymy co z tego wyjdzie.