Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2012  (Przeczytany 54444 razy)

Offline Boski

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 15:21:39
Trzymam kciuki, by było jak najwięcej chętnych na wzięcie udziału :) Trzy miesiące to sporo czasu, nie odstawiajmy jednak kodzenia na ostatnią chwilę.
A tak btw, może ktoś podejmie się ze mną wyzwania, by napisać grę w takim gatunku, jakiego wcześniej nie robił? Tak w ramach rozwoju.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2012, 15:39:59 wysłana przez Boski »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Asmodeusz

  • Użytkownik
    • Bogumił Wiatrowski: Blog

# Lipiec 10, 2012, 15:23:56
Może w tym roku i mi coś się uda zmontować? Zacząłem eksperymenty (montowanie prototypu) w zeszłym tygodniu, jest nadzieja, że w 3 miesiące zdołam zbudować grywalną wersję.

Platforma i technologia dowolne?

Offline Konon

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 15:54:18
Platforma i technologia z tego co się orientuję dowolna, ale ryzykujesz tym, że ludzie nie zagłosują, bo nie będą mogli zagrać, jeśli wypuścisz grę na jakiegoś iOSa czy coś.

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 15:57:46
Ja kodzę od jakiegoś czasu mały silniczek - a właściwie zbieram wszystko co do tej pory wykorzystywałem w różnych projektach i łączę w klasy - i także mam zamiar napisać grę jakiej jeszcze nigdy nie zrobiłem. Mogę powiedzieć że ma to być gierka zręcznościowo-logiczna z fizyką i wszelkimi efektami graficznymi jakie mi przyjdą do głowy. Mam nadzieję że WSoC da mi motywację żeby coś grywalnego skończyć w 3 miesiące a nie 3 lata ;)

Offline Liosan

  • Redaktor

# Lipiec 10, 2012, 15:59:16
Platforma i technologia dowolne?
Tak, mi oraz zasadom konkursu jest wszystko jedno. Tylko zatroszczyłbym się o graczy -  tak jak mówi Konon, egzotyczne platformy cieszą się mniejszym zainteresowaniem :-)

Liosan

Offline Xevaquor

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 16:04:25
@Krzysiek K.
Przekonałeś mnie.

Można jakiś szybki risercz zrobić jakie technologie są popularne u nas? Bo zdaje się że ostatnia warsztatowa ankieta jest dość wiekowa.

A tak bardziej egoistycznie to chcę wiedzieć czy C#+XNA będą dla wielu blokadą.

Offline Oti

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 16:05:42
Hmm, będę w tym czasie pisał grę, ale chyba jednak nie zdążę zgłosić jej na WSoC. Chyba, że jakieś niekompletne demko, zobaczymy.

Offline heavymental

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 16:06:49
Kay, cokolwiek wypadałoby zaprezentować - niech ładnie wygląda i chociaż próbuje być grywalna - to dumny z siebie będę ;p

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Lipiec 10, 2012, 16:25:42
Już się zabieram! Pytanko mam: Czy źródło do udostępnienia, czy tylko execute file?

Offline Liosan

  • Redaktor

# Lipiec 10, 2012, 17:02:52
A tak bardziej egoistycznie to chcę wiedzieć czy C#+XNA będą dla wielu blokadą.
"Blokadą" raczej nie, może utrudnieniem jeśli nie będą mieli najnowszego .NETa. Osobiście bym się tym nie przejmował.

Pytanko mam: Czy źródło do udostępnienia, czy tylko execute file?
Do wyboru :-)

Liosan

Offline alexsoft

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 18:11:38
"Blokadą" raczej nie, może utrudnieniem jeśli nie będą mieli najnowszego .NETa
Nie tyle .NETa co XNA redist :)

Offline matthewpl

  • Użytkownik
    • TheGamers - nowy wymiar gier

# Lipiec 10, 2012, 18:35:35
dla mnie osobiście brak sterownika, czy jakiegoś dodatku nie będzie problemem - zawsze mogę coś zainstalować.

Offline Asmodeusz

  • Użytkownik
    • Bogumił Wiatrowski: Blog

# Lipiec 10, 2012, 18:49:42
Tak, mi oraz zasadom konkursu jest wszystko jedno. Tylko zatroszczyłbym się o graczy -  tak jak mówi Konon, egzotyczne platformy cieszą się mniejszym zainteresowaniem :-)
Nie wiem na ile egzotyczne jest XNA 4 HiDef (wymaga XNA4 i karty zgodnej z DX10 - działa też na WinXP), ale właśnie o czymś takim myślałem. XNA redist to 6.7MB i praktycznie każdy z VS2010 ma to już zainstalowane (jest częścią pakietu dla Windows Phone).

Bardziej martwią mnie wymagania sprzętowe - ktoś z biorących udział ma komputer słabszy niż dual core + 2GB RAM + karta zgodna z DX10? Przyznać się, proszę. ;-)

Offline Boski

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2012, 18:57:07
No mój komp spełnia. Po dłuższej chwili zastanowienia mam pytanie. Rozumiem, że praca mogła być zaczęta wcześniej. Ale rok temu :D? I jeśli brała udział w poprzednim wsoc'u?

Offline m4tx

  • Użytkownik
    • m4txblog

# Lipiec 10, 2012, 18:59:57
Bardziej martwią mnie wymagania sprzętowe - ktoś z biorących udział ma komputer słabszy niż dual core + 2GB RAM + karta zgodna z DX10? Przyznać się, proszę. ;-)
Ja co prawda nie, ale ja korzystam z systemu, na którym XNA, zwłaszcza w tak nowej wersji, raczej nie zadziała... ;)