Zwycięzcy, laureaci i ogólnie 3 wyraźnie najwyżej punktowane prace:
I miejsce: Adam27 - Flush - 2D Arcade - 58 punktów! Niekwestionowany lider wśród przesłanych prac. |  |
| II miejsce: Vipa - Jaskinia - 42 punkty, a także najlepszy wynik w powszechnej ankiecie - 10 punktów! Praca Vipy zdobywa drugie miejsce oraz laur publiczności. |
|  |
III miejsce: toxic - Klon piratów - 39 punktów. Gratulacje!
| 
|
Zwycięzcom przysługują odpowiednie obrazki - na ten moment jedynie symbolicznie, można je sobie przypiąć do projektu na warsztacie, ale z tego co wiem Dab pracuje nad ulepszonym rozwiązaniem :) Jeśli potrzebujecie innych wymiarów albo źródeł (.svg), to służę uprzejmie.
Prace zasługujące na wyróżnienie, zdobywające dużą liczbę głosów wśród uczestników:
Pozostałe przesłane prace (którym również należą się gratulacje! ;)):
Zasady według których wyłoniono zwycięzców:
Każdy z uczestników wybrał 5 prac, które chciał wyróżnić jako najlepiej dopracowane i najbardziej zasługujące na zwycięstwo. Dla jednej pracy 5 punkty, dla drugiej 4 punkty, dla trzeciej 3 punkt, dla czwartej 2, dla piątej 1. Na tej podstawie wybrano laureatów.
Głosowanie publiczności - tutaj, w tym wątku, właśnie dodałem ankietę. Każdy warsztatowicz mógł oddać jeden głos na wybraną grę. Aktualnie głosowanie jest już zamknięte.
Paczka z wszystkimi pracami:
http://compoarchiwum.warsztat.gd/WSOC-2012.zip (1 GB, 1.8 GB po rozpakowaniu... prawie 10x większa niż poprzedni WSOC ;)). Poniżej są też oddzielne linki do prac na Androida, iPhone'a i przeglądarkę.
Prace na Androida:
Cartoon Asteroids,
Tropical Boxes,
Defense of the andrutPraca na iPhone'a:
RepetkoPrace grywalne w przeglądarce:
Cartoon Asteroids,
The Legend of Canvas
Tradycyjnie od pięciu lat warsztatowicze gromadzą się tłumnie, by uczestniczyć w jedynym w swoim rodzaju compo...
W tym roku z lekkim opóźnieniem, ale rusza kolejna już edycja
Warsztat Summer of Code!
Zasady takie same jak od kilku lat - 3 miesiące na napisanie gry. Gatunek - dowolny, wielkość zespołu - dowolna. Jeśli zaczęliście pracę nad grą lub silnikiem wcześniej - nie ma problemu. Jeśli będzie to małe demo gry, alpha dużej produkcji, prosta gra klepnięta w tydzień - super :-) Pisane od zera, własny silnik, UDK, Unity, Flash, Irrlicht albo Ogre? Jasne. Cokolwiek grywalnego, ciekawego, zarąbistego :-)
Terminy - od jutra (10.07) do końca wakacji + poślizg (10.10). Równo 3 miesiące.
Linki do poprzednich lat:
2011,
2010,
2009,
2008,
2007.
Zachęcam do dokumentowania postępów na warsztat.gd - screenami, video,w dziale download czy też w
specjalnie przygotowanym dziale forum. Oczywiście nie jest to wymagane do wzięcia udziału w konkursie. W zasadzie, żeby wziąć udział w konkursie wystarczy tylko wysłać lub podlinkować grę - nie trzeba się deklarować wcześniej :-) Gra powinna być darmowa, lub przynajmniej powinna mieć wersję demo (nawet closed demo dla pozostałych uczestników ujdzie).
Zwycięzcy zostaną wyłonieni w tradycyjnym głosowaniu wśród uczestników; dodatkowo będzie sonda na forum.
Zadeklarowani uczestnicy, którym nie udało się przesłać pracy:
Liosan