Autor Wątek: UV mapy a renderowanie obrazka  (Przeczytany 1022 razy)

Offline Thyrid

  • Użytkownik

# Czerwiec 22, 2012, 00:36:18
Hej.
Zrobiłem ostatnio w celu odswiezenia sobie grafiki 3d taki sobie kufel. Miałem ochote wrzucic go do galerii. Zrobiłem więc UV, pociąłem siatkę(troche nie umiejętnie, ale właśnie po to robiłem ten model, aby się nauczyć Unwrapowania). Jakoś mi się udało zrobić tak, żeby kufel wyglądał w miare dobrze. Ale wygląda tylko w oknie edit mode/object. Po ustawieniu lamp i kamery gdy naciskam F12 na renderze pojawia mi się obraz bez tekstury. Szukałem ponad 20 minut już w ustawieniach i na razie wysiadam. Czy mógły mi ktoś wyjaśnić, którą, zapewne jedną, opcję trzeba włączyć?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline radsun

  • Użytkownik
    • CaRpg

  • +1
# Czerwiec 22, 2012, 10:06:19
Nie napisałeś w czym to robisz więc z opisu zakładam, że to blender. Teksturę ustawiłeś pewnie w uv image editor. W ustawieniach obiektu dodaj materiał, potem dodaj teksturę do materiału i tam wczytaj obrazek.

Offline Thyrid

  • Użytkownik

# Czerwiec 22, 2012, 12:42:30
Tak, tak. Blender :) Dzięki, zaraz wrzucę  na warsztat. Dziękuję za szybką pomoc! :)